Nieuw stuur

Goedendag allemaal,

Ik ben benieuwd of iemand een goede site heeft voor een nieuw stuur voor een Polo 6R?

Mijn stuur is aardig op ( het is nog een rubber stuur zonder knopjes)
Nu is mijn idee om een leren stuur met knopjes in te bouwen, alleen ik kan nergens een goede site vinden.

Ook had ik een idee om zo een stuur cover die je zelf moet naaien te kopen, maar dat staat natuurlijk niet mooi.

Heeft iemand tips of iets dergelijke voor mij?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
Er is genoeg te vinden, (Marktplaats, Onderdelenlijn) of als je Google gebruikt. Mijn advies is om je goed te verdiepen wat je wilt en of dat mogelijk is. Handig (en goedkoper) is als je je eigen airbag kan overzetten, let er op dat dan de "gaten" links en rechts, overeenkomen met je nieuwe stuur. Daar zit je airbag achter geklikt.

1670853536352.png
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Is bovendstaande link een mogelijke site?
Ik ben de laatste tijd flink moeilijk met online bestellen ivm de oplichting.

Ook een vraag is het veel werk om de knopjes werkend te maken aangezien ik nu geen knopjes in mijn stuur heb zitten.
Ook wil ik graag cruise control en een mooi stuur dus ik weet niet of iemand anders aanbevolingen hebben

Ik zie trouwens ook hele mooie sportieve sturen maar dan kom je bij de 800 euro. Ik zelf zat te denken aan 500.

Ook zie ik er tegenop om de airbag om te gooien van stuur.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
Er zit geen airbag bij he. Die heb je wel nodig.
Cruise control op het stuur op een 6R heb je een extra module voor nodig.

Ik heb wel een nieuw Golf 7 MF stuur met cruise control en airbag te koop --> https://www.marktplaats.nl/plaats/m1911682234/view
Ook daarvoor geldt, je hebt wel een extra module nodig om de cruise etc te laten werken. Anders kun je alleen toeteren met je mooie stuur.
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR en HoMi
@mike.matena Ik zou niet meer verder zoeken, vind het een mooi stuur en compleet met de juiste airbag.
Je bedoeld die van @iichel?
Ik vind het zeker een mooi stuur, ik moet alleen even opzoeken welke apparaten en kabels ik moet installeren om de multi function knopjes en cruise controll te laten werken, ik vind het een heel mooi stuur voor die prijs, dat weet iichel al!

Als jullie voor mij de benodigdheden kunnen benoemen kan ik hem sneller kopen, ik heb namelijk nog geen knopjes op mijn stuur noch geen cruise controll,

Ik hoor het graag
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
Ja dat lederen stuur bedoel ik, mijn advies is om het iemand te laten doen die daar ervaring mee heeft. Je krijgt het niet werkend door alleen de juiste benodigdheden te kopen. Er is veel specifieke kennis voor nodig en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat @iichel die kennis heeft.
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR en HoMi
ik heb je via PB al gestuurd dat je bijvoorbeeld deze moet hebben:
op via vw up forum kijken of Bonny een emulator voor je kan maken
Ja oke, maar ik heb van een vriend van mij begrepen dat ik een module moet hebben voor de stuurwiel (volgens mij is het inderdaad het filmpje hierboven), sleep ring? en een kabelboom aangezien mijn huidige stuur momenteel alleen maar een airbag heeft en ik helemaal geen cruise control heb.

Ik wil hem graag kopen maar wil zelf weinig gezeik ermee hebben.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
Ja oke, maar ik heb van een vriend van mij begrepen dat ik een module moet hebben voor de stuurwiel (volgens mij is het inderdaad het filmpje hierboven), sleep ring? en een kabelboom aangezien mijn huidige stuur momenteel alleen maar een airbag heeft en ik helemaal geen cruise control heb.

Ik wil hem graag kopen maar wil zelf weinig gezeik ermee hebben.
Als je zelf weinig gezeik wilt waarom laat je het dan niet gewoon installeren door bijvoorbeeld @iichel? Wat @Sal ook al aangaf.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!