Nieuw hier. Volkswagen Polo 9n3 Gti 2008

Van mn achterlogo was het zwarte een beetje verweerd,

Dus het logo eraf gehaald en t zwarte geplakt met hooglans zwarte folie.

ichjnriad9.jpeg


En op de auto

Is het demonteren hiervan erg lastig? Heb je wellicht een stappenplan?

vorige eigenaar heeft bij mij een zwarte erop geplakt, maar ik wil weer graag terug naar ‘gewoon’ zilver.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Is het demonteren hiervan erg lastig? Heb je wellicht een stappenplan?

vorige eigenaar heeft bij mij een zwarte erop geplakt, maar ik wil weer graag terug naar ‘gewoon’ zilver.

Zit gewoon vastgeplakt op je kofferklep,
Ik heb zn setje van alliexpress met van die hulpmiddeltjes waarmee je sierlijsten etc mee kan demonteren, dan haal je het logo van de klep, en dan kun je het voorste en achterste gedeelde loshalen van elkaar dmv een scherp mesje, toen de achterkant zwart geplakt en het chrome gepolijst, toen allss weer in elkaar geklikt en verlijmd. Heb bij de bouwmarkt dubbelzijdige 3M tape gekocht, uiteraard de oude lijm van het logo en de kofferklep verwijderd, strookjes nieuwe tape op het logo geplakt en weer terug gemonteerd op de auto, heel veel mensen zullen niet zien dat t anders is, maar ik hou wel van zulke details :)

Hoop dat je er wat aan hebt!
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Allison6R
Hallo,

Naar mijn zoektocht naar een schroefset kwam ik het merk BC Racing tegen, k wil graag een hardheid verstelbaar set, omdat ik toch een beetje comfort wil behouden,

Iemand ervaring met dit merk/set?

Gr. Bram
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
Vandaag de polo s fijn gewassen en n rondje wezen touren,

mfi6zlj5o.jpg


v4y812jek.jpg


yefmlvx.jpg


Tevens vorige week n schroefset besteld,
Tis n set van BC Racing geworden, hardheid instelbaar, maar door t corona virus zit er 3 weken levertijd op,
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Hallo

Even n update,

Gfb dv+ geplaatst op de polo,
Echt een wereld van verschil, hij trekt nu veel vlotter door, en houdt t vermogen langer vast, dus denk dat de orginele al wel aan vervanging toe was,

Verder heeft t schroefset iets meer vertraging opgelopen, maar ach, dat is wel t minst belangrijke in deze tijd, we zijn gelukkig nog gezond!

GFB DV+:

c7w0264i2.jpeg



Past ook mooi onder de motorafdekplaat:

xn5lebis6.jpeg


En afgelopen zondag even goed gewassen:

dunrkwi.jpg
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Super strak ding man! Hoeveel was je totaal kwijt voor de schroefset? Dat lijkt mij ook wel wat als ik dat zo zie. En heb je wat laten doen aan de uitlaat? Zit er zelf naar te kijken, maar mensen met ervaring zijn altijd de besten
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Super strak ding man! Hoeveel was je totaal kwijt voor de schroefset? Dat lijkt mij ook wel wat als ik dat zo zie. En heb je wat laten doen aan de uitlaat? Zit er zelf naar te kijken, maar mensen met ervaring zijn altijd de besten
Hè!

Schroefset was totaal 900a950
Nee de uitlaat is nog orgineel, zit wel aan een milltek eind demper te denken, maar dat is pas voor later.
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
Ah ja precies.
Als ik YouTube zo afstruin vind ik de milltek nog matig klinken. Zelf laat ik denk ik eind volgende maand de middendemper verwijderen en een bypass plaatsen voor de einddemper.

Schroefset ga ik zeker op het lijstje zetten,net als een rood gti logo
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Brammuss
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!