Nieuw hier. Volkswagen Polo 9n3 Gti 2008

Zat laatst een beetje rond te neuzen op internet, toen kwam k rooster tegen voor in de voorbumper maar dan de honingraat versie, aangezien de orginele al aardig "grijs" beginnen te worden besloten om ze te bestellen.

2z4spwynqtzmz.jpg
. Binnekort maar s een dagje inplannen om ze te monteren, ook ga k binnenkort de naven en klauwen weer mooi in de orginele kleur spuiten, dan oogt dat allemaal weer lekker fris.

Al met al begint het alweer aardig op n projectje te lijken
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix, HoMi en Johan
Zat laatst een beetje rond te neuzen op internet, toen kwam k rooster tegen voor in de voorbumper maar dan de honingraat versie, aangezien de orginele al aardig "grijs" beginnen te worden besloten om ze te bestellen.

2z4spwynqtzmz.jpg
. Binnekort maar s een dagje inplannen om ze te monteren, ook ga k binnenkort de naven en klauwen weer mooi in de orginele kleur spuiten, dan oogt dat allemaal weer lekker fris.

Al met al begint het alweer aardig op n projectje te lijken

Zit de originele intercooler nog op je auto? Deze zit namelijk achter je rechter mistlamp kapje. Met deze gesloten kapjes krijgt je intercooler geen rijwind die hem afkoelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Zit de originele intercooler nog op je auto? Deze zit namelijk achter je rechter mistlamp kapje. Met deze gesloten kapjes krijgt je intercooler geen rijwind die hem afkoelt.

De orginele zit er nog op ja, hmm oke! Dan ga ik iets verzinnen om m op 1 of andere manier open te krijgen! Thanks for the tip!
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
Je zou evt. met een ijzer boortje mooie ronde gaten er in kunnen boren. Wel iets om rekening mee te houden wat @Bosino zegt.

Jaa ben al een beetje aant prutsen geweest,
Ja die kant. Rechts als je achter het stuur zit :).


Nou k
Volgens mij staan ze ook te koop met gaten zoals op de foto.

Ja precies, nou ik kan ze met gaten nergens vinden jammergenoeg.
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
Gisteren heeft de polo een nieuwe distributie riem gekregen, en een beurtje.
Met die riem wel onwijs geluk gehad, de spanner was helemaal verrot en deed dus ook niks meer, je kon de riem al zowat van de rol aftrekken. Dus had niet veel langer moeten duren:rolleyes:.

En toch besloten om de honingraat mistlamp kapjes niet te monteren i.v.m het het luchtgat voor de intercooler. Dus nieuwe orginele besteld, de middelste wordt wel honingraat, denk dat t wel mooi gaat staan.

Gr. Bram
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Hallo,

Aangezien in mijn achterlicht weer vocht zit, heb ik maar een setje nieuwe rubbers gekocht, dus binnenkort alles maar weer eens vochtvrij maken en nieuwe rubbers monteren

g3hocjba0o4.jpeg


En weet iemand de orginele kleur van de remklauwen van de polo gti?
Ik wil ze graag weer netjes maken en in de 2K blanke lak spuiten.

Gr Bram
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!