Nieuw hier, FFA met een BlueGT. Even voorstellen dus!

Pedaalkappen toevallig van onze vriend alie? Stick Out Tongue

Heb dezelfde daarom ;)
Ziet er goed uit. Toffe bak. Mooie combinatie van lak kleur en velgen.

Dank je!

Ja, de kappen zijn van Ali.
Scheelt enorm met de originele en visueel geen zichtbare verschillen.
Ik moest de kap voor het rempedaal wel wat aanpassen.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Wat heb je er aan moeten doen?
Top dat je even de linkjes deelde. Thnx

Er zitten 2 uitstekende "pukkels" aan de achterkant, welke in gaten in de metalen plaat van het pedaal dienen te komen (denk ik o_O)
Aangezien in mijn metalen plaat maar 1 gat zit heb ik 1 vd 2 afgesneden en de bovenkant van de andere ook iets aangepast.

Dit zal waarschijnlijk wel komen doordat de kappen eigenlijk niet voor een Polo 6R zijn volgens de beschrijving.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Dank je!

Ja, de kappen zijn van Ali.
Scheelt enorm met de originele en visueel geen zichtbare verschillen.
Ik moest de kap voor het rempedaal wel wat aanpassen.

Ik heb de andere sportpedalen en bij mijn huidige Polo origineel VW. Op de vorige Polo kocht ik die set ook bij Ali en het rempedaal paste haast niet, dus ook moeten aanpassen.

Origineel VW past echt perfect en heb er ook geen uren aan hoeven rommelen. Ook is de afwerking beter en het rubber van betere kwaliteit.

Tenzij je er met een loep boven gaat hangen zal je geen verschil zien hoor. Of je origineel neemt of niet is meer voor je persoonlijke gevoel.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Ik heb de andere sportpedalen en bij mijn huidige Polo origineel VW. Op de vorige Polo kocht ik die set ook bij Ali en het rempedaal paste haast niet, dus ook moeten aanpassen.

Origineel VW past echt perfect en heb er ook geen uren aan hoeven rommelen. Ook is de afwerking beter en het rubber van betere kwaliteit.

Tenzij je er met een loep boven gaat hangen zal je geen verschil zien hoor. Of je origineel neemt of niet is meer voor je persoonlijke gevoel.

De aanpassingen aan de kap van het rempedaal hebben mij nog geen 5 minuten gekost.
Ik wil het liefst ook alle onderdelen origineel hebben maar heb deze eerst even gekocht als soort van test en om te kijken of ik het vind staan.
Het verschil is prijs is wel belachelijk.

Als ik het goed heb heb jin een 6C en geen 6R?
[EDIT] Ik zie het al, wel een 6R

Heb jij ook een DSG (= 2 pedalen)?
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
De aanpassingen aan de kap van het rempedaal hebben mij nog geen 5 minuten gekost.
Ik wil het liefst ook alle onderdelen origineel hebben maar heb deze eerst even gekocht als soort van test en om te kijken of ik het vind staan.
Het verschil is prijs is wel belachelijk.

Als ik het goed heb heb jin een 6C en geen 6R?
[EDIT] Ik zie het al, wel een 6R

Heb jij ook een DSG (= 2 pedalen)?

Schakelbak, maar het rempedaal heeft 1 ovaal gat waar je zo'n stuk rubber doorheen moet duwen en het is nog best een "tight fit"
20180820_142234.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Er zitten 2 uitstekende "pukkels" aan de achterkant, welke in gaten in de metalen plaat van het pedaal dienen te komen (denk ik o_O)
Aangezien in mijn metalen plaat maar 1 gat zit heb ik 1 vd 2 afgesneden en de bovenkant van de andere ook iets aangepast.

Dit zal waarschijnlijk wel komen doordat de kappen eigenlijk niet voor een Polo 6R zijn volgens de beschrijving.

ik ben bij mij ook even bezig geweest, ik heb nu teveel speling op me rempedaal en de gas komt er haast helemaal niet overheen.. beetje jammer hahah
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
ik ben bij mij ook even bezig geweest, ik heb nu teveel speling op me rempedaal en de gas komt er haast helemaal niet overheen.. beetje jammer hahah

Misschien wat strookjes (goede) dubbelzijdig tape op het pedaal plakken zodat de kap goed vast zit en je geen spelling meer hebt.

De kap vh gaspedaal schuif je vanaf onderen er heel gemakkelijk op, eventueel mbv wat afwasmiddel
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Misschien wat strookjes (goede) dubbelzijdig tape op het pedaal plakken zodat de kap goed vast zit en je geen spelling meer hebt.

De kap vh gaspedaal schuif je vanaf onderen er heel gemakkelijk op, eventueel mbv wat afwasmiddel

ik zal het spoedig nogmaals proberen. heb je de voetsteun ook gemonteerd?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Ja die set is volgens mij ook geschikt voor de 6R zodat er geen aanpassingen nodig zijn.
Ik vind persoonlijk de andere set (die ik nu heb) qua looks wat mooier.
Origineel VW past gelijk, exact hetzelfde van Ali niet haha.
Smaken verschillen natuurlijk, ik denk er precies hetzelfde over maar dan over die ik heb tegenover de andere :grin:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: FFA
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!