Nieuw hier, FFA met een BlueGT. Even voorstellen dus!

FFA

Premium lid
1,491
2
964
153
Goedemorgen allemaal,

Na al een paar maanden hier op het forum te zijn is het nu tijd geworden voor een kleine introductie.

Na een goeie 15jr verschillende Audi A3's te hebben gereden ben ik (@FFA) recent overgestapt naar de VW Polo.
Ik heb een BlueGT DSG in de prachtige kleur Blue Silk uit 2013 gekocht. Auto is origineel Duits en sinds maart van dit jaar in NL.

Inmiddels heb ik al wat verschillende mods uitgevoerd zoals:
  • Gehele achterkant kaal gemaakt (debage), incl. de GT-badge (die velen laten zitten).
  • Uitlaatsierstukken aangebracht. (Gekozen voor de Skoda Yeti versie, exact hetzelfde als de VW versie maar stukken goedkoper)
  • Motor beschermplaat gemonteerd.
  • Pedaalkappen gemonteerd.
  • Originele VW Polo instaplijsten gemonteerd.
  • Voetverlichting voorin aangebracht. Door middel van krokoklemmen afgetapt van de hemelverlichting zodat alles daar origineel blijft en er niks hoeft te worden gesoldeerd of doorgeknipt. Dezelfde kabel heeft ook aansluitingen voor de achterkant maar deze moet ik nog naar achter doortrekken en van lampen voorzien.
  • Alle binnenverlichting vervangen voor LED's.
  • De blinde kappen onderin de voorbumper vervangen voor mistlampen incl rooster. Hoogstwaarschijnlijk laat ik deze onaangesloten. (@expor)
  • CH/LH was al door de garage waar ik de auto heb gekocht aangepast.
Ook heb ik qua onderhoud, helaas moest het in etappes, de motorkap en dak aangepakt. Met de hand helaas.
Klei, polish, voeden en in de was. De rest van de auto volgt spoedig. Hoogstwaarschijnlijk machinaal, toch een beter optie met de hardere VW-lakken.

Ja ik weet het, we zijn hier dol op foto's maar die volgen. Moet even tijd vinden om alle plaatjes te schieten.
Hopelijk lukt dit deze week.


Ik hoop hier en daar wat goede input/tips te kunnen geven en vooral een hoop te leren en ideeën op te doen hier.

Jorrit
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari, expor en NickD
MyPolo - Het Polo forum van Nederland & België - Fout
You do not have permission to view media within this album.
^
Gaat iets mis hier, geen enkele link kan ik openen
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Pedaalkappen toevallig van onze vriend alie? Stick Out Tongue

Heb dezelfde daarom ;)
Ziet er goed uit. Toffe bak. Mooie combinatie van lak kleur en velgen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: FFA
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!