Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je wel de Controller gesloten en opnieuw laten lezen ? En als je een Autoscan doet krijg je dan wel de nieuwe programmering te zien ?Hallo ik ben even aan het stoeien geweest met vcds,maar heb het volgende probleem.
Ik kan alles aanvinken wat ik wil, klik op op do it! en dan zegt ie coding accepted oid,maar als ik dan weer kijk staat de oude code er weer in, iemand een idee hoe dit kan.
Was je wel ingelogd op de controlunit? Bij mijn Polo 9N3 moet ik eerst inloggen om de l/100km naar km/l om te zetten.Hallo ik ben even aan het stoeien geweest met vcds,maar heb het volgende probleem.
Ik kan alles aanvinken wat ik wil, klik op op do it! en dan zegt ie coding accepted oid,maar als ik dan weer kijk staat de oude code er weer in, iemand een idee hoe dit kan.
Als je bij VCDS een module selecteert krijg je op het volgende scherm 2 groepen knoppen.Wat bedoel je met inloggen?
Hallo ik ben even aan het stoeien geweest met vcds,maar heb het volgende probleem.
Hallo,
heb ongeveer hetzelfde probleem. Ook bij mij worden de wijzigingen niet in de module opgeslagen, terwijl wel de melding wordt weergegeven dat de code is geaccepteerd.
Heb dit geprobeerd met versie 11.10 en 11.8 bij beide dezelfde melding (heb een VAG-com kabel versie 11.10). Heb versie 11.3 nog niet geprobeerd. Iemand misschien een linkje naar deze software???
Thanks, Rick
Heb je tussentijds ook de folder c:\Ross-tech weggegooid ? En de USB-driver handmatig opnieuw geinstalleerd via Apparaatbeheer ?Heb verschillende versie geprobeerd nu maar ,nada nopes niks.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.