Laurens
Actief lid
Hallo allemaal,
graag meedenken met het volgende probleem.
Sinds een week lijkt het of dat smorgens de kachel minder snel warm word en het verbruik op de verbruiksmeter minder snel terug loopt zoals voorheen.
Dagelijks naar werk 23km heen en dan zou hij na 15-18km al een gemiddeld verbruik moeten hebben van 5.5-6.2.
Blijft nu lang hangen op de 7-7.2. erbij gezegd dat ik altijd op mn gemakje rij.
Als je van het thermostaathuis naar voren naar de radiateur de slangen volgt blijft de onderste slang lang koud(de slang die vanaf onderste punt van de radiateur bestuurderzijde naar thermostaat huis komt.
Voor zekerheid nieuwe thermostaat gehaald en gemonteerd, blijft hetzelfde.
Heb de nieuwe thermostaat wel in het originele flenshuisje gezet en ik tank euro95.
Hebben jullie nog een idee wat dit kan zijn? De onderste slang wordt maar af en toe bloedheet en dan weer kouder.
Alvast bedankt! Lau
graag meedenken met het volgende probleem.
Sinds een week lijkt het of dat smorgens de kachel minder snel warm word en het verbruik op de verbruiksmeter minder snel terug loopt zoals voorheen.
Dagelijks naar werk 23km heen en dan zou hij na 15-18km al een gemiddeld verbruik moeten hebben van 5.5-6.2.
Blijft nu lang hangen op de 7-7.2. erbij gezegd dat ik altijd op mn gemakje rij.
Als je van het thermostaathuis naar voren naar de radiateur de slangen volgt blijft de onderste slang lang koud(de slang die vanaf onderste punt van de radiateur bestuurderzijde naar thermostaat huis komt.
Voor zekerheid nieuwe thermostaat gehaald en gemonteerd, blijft hetzelfde.
Heb de nieuwe thermostaat wel in het originele flenshuisje gezet en ik tank euro95.
Hebben jullie nog een idee wat dit kan zijn? De onderste slang wordt maar af en toe bloedheet en dan weer kouder.
Alvast bedankt! Lau
Volkswagen
Polo AW Highline