Showroom Nickos Polo R 1.2 TSI

Hoppah! Bandjes erom knopen, adaptertje kopen om ze op te pompen en dan snel onder dat witte ding van je zetten.
Super nice setje!!
En dan snel de 2 “broertjes” eens bij elkaar zetten voor een paar plaatjes. (y) (y) (y)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Nickos
Hoppah! Bandjes erom knopen, adaptertje kopen om ze op te pompen en dan snel onder dat witte ding van je zetten.
Super nice setje!!
En dan snel de 2 “broertjes” eens bij elkaar zetten voor een paar plaatjes. (y) (y) (y)
Ja die is die kerel vergeten erbij te doen... dus die heb ik even gemaild. Ja ga nu even zoeken en kijken wie getrokken banden kan monteren.

gaan we zeker en keer doen, heel tof ouwe!
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
Ja die is die kerel vergeten erbij te doen... dus die heb ik even gemaild. Ja ga nu even zoeken en kijken wie getrokken banden kan monteren.

gaan we zeker en keer doen, heel tof ouwe!

Ik denk niet bij een garage, dealer oid, hun hebben daar niet zo veel ervaring mee gok ik.
Ik denk dat een beetje fatsoenlijk bandenbedrijf dit wel moet lukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nickos
We zijn weer wat verder, 4 nieuwe banden zijn besteld in de maat 185/35/17, dat wordt maximaal plat.
daarna kijken we of er nog een notch nodig is.
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Geloof me, die framenotch ga je straks nodig vinden.
Als ik het goed zie op de foto lijkt het me dat de voorkant niet op z’n banden rust. (Als dat namelijk wel is, vervormt je voorscherm een beetje waardoor de naad tussen scherm en deur iets open gaat staan aan de onderzijde)
Dit betekend dat de auto nu dus met z’n chassisbalken op de aandrijfas ligt. Hij zal dus wel iets wat zakken doordat je bandenmaat kleiner is in diameter, maar dus niet maximaal.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Nickos
Geloof me, die framenotch ga je straks nodig vinden.
Als ik het goed zie op de foto lijkt het me dat de voorkant niet op z’n banden rust. (Als dat namelijk wel is, vervormt je voorscherm een beetje waardoor de naad tussen scherm en deur iets open gaat staan aan de onderzijde)
Dit betekend dat de auto nu dus met z’n chassisbalken op de aandrijfas ligt. Hij zal dus wel iets wat zakken doordat je bandenmaat kleiner is in diameter, maar dus niet maximaal.
Die notch komt er zoiezo dan! Hij ligt nu met de banden op de wielkuipen. Daarom zakt die ook niet verder.
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
Hoe ziet de naad tussen scherm en deur eruit.
staat die onder net zo ver open als bovenin? Of onder ietsje groter?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Niet vervormd lijkt mij. Dan denk ik toch echt dat hij op z’n aandrijfas ligt. Misschien ook wel een beetje op de band maar hoofdzakelijk op de as.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Nickos
Niet vervormd lijkt mij. Dan denk ik toch echt dat hij op z’n aandrijfas ligt. Misschien ook wel een beetje op de band maar hoofdzakelijk op de as.
Okee, want de voorbumper is nu bij aired out ongeveer 6-7cm van de grond. Zou die met een notch dan nog 6cm zakken bijvoorbeeld? Als ik 185/35 erom gooi?
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!