Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar zelf vind ik van niet. Kijk anders eens in de diverse garage's hier in het forum, voorbeelden genoeg!Ik vind de boa's mooi alleen vraag me af of 17" de auto niet te hoog laat lijken.
De volkswagen Syeni vind ik ook mooi dus even rond kijken nog.
En dat is dan weer aardig bij mij in de buurtIk kom zelf uit Wijk bij Duurstede
Dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar zelf vind ik van niet. Kijk anders eens in de diverse garage's hier in het forum, voorbeelden genoeg!
En dat is dan weer aardig bij mij in de buurt![]()
Welkom! Mooi kleurtje ook!
Als je qua 17 inch boavista's een voorbeeldje wilt zien (onverlaagd), dan kun je een kijkje nemen in mijn garage![]()
volgens mij is het logo zo niet te verwijderen, je zal waarschijnlijk de complete grill moeten vernieuwen.
Dit is goed zelf te doen zie mijn handleiding bumper demonteren
De grill in de onder bumper is moeilijker tedemonteren, hier breken de lipjes snel van af.
Logo is wel te verwijderen, Heb het diverse mensen zien doen met verf-föhn. Warm maken en daarna met vis draad erachter en hij komt er zo af. logo zit niet vast verder.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.