NickBM :: 2010 Volkswagen Polo Bluemotion

Goedemiddag!

Ik ben Nick 24 jaar oud en sinds 2 weken in het bezit van deze polo.
heb al aardig wat aanpassingen gedaan en in de planning staan.( zit nog beetje te wachten op onderdelen.)
Hoop hier veel ervaringen te delen en te lezen.
 
Welkom Nick! Veel plezier hier op het forum en met je Polo Big Grin
Succes met de uitvoering van je plannen. Je kunt hier nog genoeg ideeën opdoen voor meer ;)
Nog plannen qua velgen?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Bedankt voor de reacties!

@deMercer:
Ik vind de boa's mooi alleen vraag me af of 17" de auto niet te hoog laat lijken.
De volkswagen Syeni[FONT=Helvetica, Geneva] vind ik ook mooi dus even rond kijken nog.
[/FONT]
@Rard:

Haha ja de auto komt wel uit ede maar daar woon ik niet.
Ik kom zelf uit Wijk bij Duurstede
 
Ik vind de boa's mooi alleen vraag me af of 17" de auto niet te hoog laat lijken.
De volkswagen Syeni vind ik ook mooi dus even rond kijken nog.
Dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar zelf vind ik van niet. Kijk anders eens in de diverse garage's hier in het forum, voorbeelden genoeg!

Ik kom zelf uit Wijk bij Duurstede
En dat is dan weer aardig bij mij in de buurt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar zelf vind ik van niet. Kijk anders eens in de diverse garage's hier in het forum, voorbeelden genoeg!


En dat is dan weer aardig bij mij in de buurt ;)

Ja ben er nog totaal niet over uit wat ik zal nemen.
Uiteindelijk moet de polo niet te hoog op zijn poten komen te staan en verlagen zie ik zelf niet zitten.

Wat is in de buurt? Tiel?:cool:
 
Even een update!

Afgelopen week is mijn auto naar de spuiter geweest hele dak overgespoten vanwege wat rare plekken in het dak bij oplevering.
Heb gister hella h7 koplampen geïnstalleerd wat is dat een verschil s'avonds zeg! (TwistedBE Bedankt nogmaals!)

Aankomende week komt als het goed is de highline ondergrill binnen.

Weet iemand toevallig of het bluemotion logo makkelijk te verwijderen is van de standaard grill bovenin?

Ik houd jullie op de hoogte van de verdere updates komt nog meer aan:grin:

groetjes
 
Volgens mij is het logo juist wel eenvoudig te verwijderen. Er zijn diverse leden die dat al hebben gedaan.
Volgens mij een kwestie van een visdraadje er tussen halen, en daarna de eventuele lijmresten verwijderen. Zo heb ik tenminste het GTI-logo van m'n achterklep verwijderd.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Logo is wel te verwijderen, Heb het diverse mensen zien doen met verf-föhn. Warm maken en daarna met vis draad erachter en hij komt er zo af. logo zit niet vast verder.

Verf-föhn?:lol:
Als je niet donders goed oppast met zo'n ding smelt je zo je grill weg:lol:
Een gewone föhn (met wat meer geduld) of de auto op een warme zonnige zomerdag in de zon laten staan, is volgens mij ook al wel voldoende om de lijm zachter te laten worden ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!