Netwerk ontkoppelen Polo 2021

Als ik het goed begrijp is mijn polo verbonden met internet via een e-Sim.

Is er een manier om deze te ontkoppelen van het internet? Via de auto kan ik hem op maximale privacy zetten en kan ik data uitzetten, maar mijn polo blijft verbinding maken via de we Connect app.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb een polo uit 2021 met het MIB3 systeem.
 

Bijlagen

  • IMG_1352.jpeg
    IMG_1352.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
De esim is juist voor de we connect app. Als je die app gebruikt wil je toch juist verbinding met je auto kunnen maken.
Of gebruik je de app niet?

Bedoel je misschien dat je geen data van je mobiele telefoon abbonement wilt delen met je radio.

Heb je het instructie boek van je auto al doorgelezen.
 
Volkswagen  Polo Life  1.0 TSI 95pk 
Een beetje een bijzonder verhaal, de korte variant daarvan is: ik heb een auto van de zaak, maar ik weet niet voor hoelang. Ik wil graag Apple CarPlay maar dat wil de baas niet betalen. Mijn idee was om dit te te activeren via de unit zelf, en deze binnen 14 dagen te annuleren, als de auto dan geen netwerk heeft; blijft deze functie op de auto staan
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Een beetje een bijzonder verhaal, de korte variant daarvan is: ik heb een auto van de zaak, maar ik weet niet voor hoelang. Ik wil graag Apple CarPlay maar dat wil de baas niet betalen. Mijn idee was om dit te te activeren via de unit zelf, en deze binnen 14 dagen te annuleren, als de auto dan geen netwerk heeft; blijft deze functie op de auto staan
Of je dit via de auto activeerd of via de we connect app aanschaft.. via beide wegen moet je gewoon eenmalig betalen. €275 dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo Life  1.0 TSI 95pk 
Ik ben hier ook met de dealer over bezig geweest. Ik vind het persoonlijk ook niet fijn dat Wolfsburg mijn auto kan uitlezen. Maar het is niet uit te zetten. Ik moet er ook nog flink over nadenken of ik weconnect ga aanzetten. De noodhulp is wel fijn om aan te hebben. Maar ja, verder niets eigenlijk. Ik hoef niet in mijn telefoon te kijken of mijn auto op slot is.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Ik ben hier ook met de dealer over bezig geweest. Ik vind het persoonlijk ook niet fijn dat Wolfsburg mijn auto kan uitlezen. Maar het is niet uit te zetten. Ik moet er ook nog flink over nadenken of ik weconnect ga aanzetten. De noodhulp is wel fijn om aan te hebben. Maar ja, verder niets eigenlijk. Ik hoef niet in mijn telefoon te kijken of mijn auto op slot is.
misschien es vragen aan @Rainesh.
die weet misschien een mogelijke oplossing.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Jafo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!