Nederlandse- of import auto

Ik heb de foto's gezien van de schade van mijn Polo. Linksvoor bumper, koplamp kapot
en motorkamp klein deukje. Schade is in Nederland netjes gemaakt.

Polo gekocht bij handelaar die ook schade auto's importeert en in Nederland laat maken.
Goede vriend van mij kent deze handelaar goed. Anders had ik het niet gedurfd. Hier
had ik zo lang naar gezocht, alle opties inclusief nieuwe Parabolica velgen behalve mf
stuur en trekhaak. Achteraf gezien, na 29 duizend km toch een goede keus gemaakt.

Tja, wat krijg je over zeg 5 jaar terug aan inruil omdat het een import auto is met een
schadeverleden... Zolang ik met een hele grote glimlach nog aan het stuur zit vind ik
dat niet zo heel belangrijk als jullie het niet erg vinden...
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!