Navigatie

Hi all!

Ik ben eens een beetje aan het rond kijken voor navigatie. Ik heb nu een RCD310, af fabriek iPod aansluiting en een parrot ding (heeft vorige eigenaar erin laten zetten, is ook keurig weg gewerkt).
Maar nu wil ik in plaats van de RCD310 navigatie hebben. Ik heb gekeken naar RNS310 en RNS315. De RNS 315 heeft ingebouwde bleutooth module maar die heb ik dus per se niet nodig. Wél wil ik de kaarten hebben van Europa, dus niet alleen BeNeLux.
Dus mijn voorkeur gaat nu uit naar RNS310 denk ik. Maar mensen andere ervaringen? Of met niet OEM merken?

Brand los en let me know! :)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
RNS 310 zal keurig met de parrot werken. En je kunt online europa 2012 "vinden". Als je helemaal af wilt van parrot en alles oem wilt hebben moet je voor RNS 315 gaan. Deze hebben, als je er eentje neemt met bluetooth, telefoonfunctie ingebouwd. Daarnaast kun je met de rns 315 ook audio via bluetooth afspelen.

Ik heb zelf de RNS310 gehad met parrot, werkte in principe goed. Ik ben zelf overgestapt naar een RNS315 met bluetooth en dab+, ik ben er zelf heel erg tevreden mee.

Ik heb er wel bijna 400 euro voor moeten betalen. De RNS 310 kan je al voor rond 225 euro op Marktplaats vinden.

RNS315 mappen zijn niet zomaar te "vinden" je zult deze moeten kopen voor ongeveer 200 euro, wil je een update hebben.
 
Ah oké, dat is mooi! Zit er zo over na te denken en het staat misschien wel net wat mooier als de Parrot Bleutooth ook is weg gewerkt in die navigatie. Staat het meteen mooi opgeruimd..!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Waarom niet een rns 510 ?
Die is ook al te koop vanaf €350 en voor €135 heb je ook een nieuwe vw Bluetooth carkit model uit 2014 met stereo a2dp.
En de allernieuwste navigatie map 2015 kan je gratis vinden.
Plus de rns 510 is veel uitgebreider.
 
ik heb zelf de s100 geen eom maar bluetooth en alles parrot ingebouwd werkt prima , Navi door heel europa prima ding en scheelt een aantal euro's !:cool: + ik heb ipod aansluiting , USB en nog een aansluiting voor internet!
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 95PK 
Waarom niet een rns 510 ?
Die is ook al te koop vanaf €350 en voor €135 heb je ook een nieuwe vw Bluetooth carkit model uit 2014 met stereo a2dp.
En de allernieuwste navigatie map 2015 kan je gratis vinden.
Plus de rns 510 is veel uitgebreider.
Hmm, daar ook maar naar op zoek, klinkt goed! Heb je toevallig een adresje waar ik deze kan kopen + laten inbouwen?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Op zich kun je dat zelf ook wel als je een heeeeel klein beetje handig bent ;)

Op marktplaats staan genoeg 510's en een bluetooth carkit haal je daar ook wel vandaan of van eBay :)
Ja, dat inbouwen dat gaat wel lukken denk ik. Alleen het 'installeren' er van, dat moet toch met allemaal codes e.d.? Dat is meer de moeilijkheid ;)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!