Navigatie update DVD komt niet uit RNS510

Beste leden,

Zoals de titel misschien wel doet vermoeden zit ik ik met het volgende probleem;
Ik heb zojuist de firmware en navigatiesoftware geüpdatet. Het updaten van de firmware ging probleemloos, echter het updaten van de kaarten ging minder probleemloos. De navigatiesoftware is volledig geüpdatet, echter wil de DVD er maar niet uitkomen. Hij geeft aan: de Navigatie DVD wordt eruit geschoven, ik hoor dan wel wat geratel, maar de DVD komt er niet uit. Ik heb hem al gereset (de 2 pijltjes aan de rechterkant en het sterretje aan de rechterkant tegelijk ingedrukt. Dit mocht helaas niet baten.

Heeft iemand een oplossing voor mij?

Ik hoor graag van jullie!

Mvg,

Ralph
 
Volkswagen  Polo GTI  1.4 TSI 180PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!