Navigatie SD kaart RNS310 v6

Op GPS underground is al een tijdje een discussie gaande over hoe de maps te kopiëren, zie: Blaupunkt FX 2013 V5 for RNS310 VW-Seat-Skoda - Page 8

Ik geloof dat het ze nog niet echt gelukt is. Je zou zeggen dat met een ongebruikte SD kaart het wel zou moeten werken als je 'm 1:1 kopieert met bijvoorbeeld een tool als DD.
Voor de RNS310 kun je beter de kaarten op CD aanschaffen, daar kun je zoveel kopieën van maken als je wil.

De SD-kaart voor de RNS315 is niet te kopiëren met alle genoemde methodes, Zowel Windows en de MAC geven beide aan dat de kaart niet geformatteerd is.
 
Voor de RNS310 kun je beter de kaarten op CD aanschaffen, daar kun je zoveel kopieën van maken als je wil.

De SD-kaart voor de RNS315 is niet te kopiëren met alle genoemde methodes, Zowel Windows en de MAC geven beide aan dat de kaart niet geformatteerd is.

Klopt, alleen de meest recente kaarten voor de RNS310 zijn niet meer op CD beschikbaar en alleen op SD kaart...!
 
data gekopieerd naar de geformatteerde SD kaart. Navi geeft niet aan dat de kaart niet geformatteerd is, maar de melding ' data is reeds in ander apparaat gebruikt.' terwijl het 'schone' data is.

iemand ms nog een andere oplossing. Anders is het helaas.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Ff een vraagje. Ik heb zelf een rns 315 zonder sd kaart.
Ik heb wel gewoon navigatie in Nederland maar zodra ik Duitsland binnen rijd werkt t niet meer.
Kan ik dus gewoon een sd kaart in mijn radio schuiven met de juiste kaarten en dan heb ik er meer?
Ik had begrepen dat deze zeer duur zijn, maar als ik het goed begrijp kan ik die kaarten dus gewoon van internet halen en op een sd kaart zetten?
 
Het ligt eraan wat je duur vindt, je hebt ze voor zo'n €165,- nieuw.

De V5 kaarten kan je inderdaad al downloaden en gebruiken inclusief een SD kaart. De V6 kaarten zijn echter nog niet beschikbaar.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ff een vraagje. Ik heb zelf een rns 315 zonder sd kaart.
Ik heb wel gewoon navigatie in Nederland maar zodra ik Duitsland binnen rijd werkt t niet meer.
Kan ik dus gewoon een sd kaart in mijn radio schuiven met de juiste kaarten en dan heb ik er meer?
Ik had begrepen dat deze zeer duur zijn, maar als ik het goed begrijp kan ik die kaarten dus gewoon van internet halen en op een sd kaart zetten?
De kaarten zijn er nog niet te downloaden. Via de dealer zijn ze zo'n € 200,-
 
Waar kan ik V5 downloaden?

Normaal op gpsunderground maar de site geeft nu een 500 error.

Oke en wat is V5?

De versie van de kaarten. De nieuwste is V6.

Zit er nog verschil in de SD-kaarten voor de RNS310 en de RNS315 ?

Ik weet niet precies hoe het werkt op de 315 gezien ik daar geen CD en geen SD kaart had. Alles stond dus op de HDD en weet niet hoe dat werkt als je er dan een SD kaart bij stopt.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!