Navigatie SD kaart RNS310 v6

Goedemiddag,

ik heb vanmiddag de allernieuwste navigatie SD kaart versie 6 gekocht en wil graag de forumleden laten meegenieten.
Een kopie heb ik gemaakt via mn macbook.
Is het dan zo dat de data gewoon op een ander SD kaartje gezet kan worden en draait het dan ?

iemand een idee.

De kaart is overigens nog niet in mijn Navi geweest omdat ik ergens gelezen had dat dan de boel 'op slot' zit. En kopiëren echt geen zin heeft.

hoor het graag

lando
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Goedemiddag,

ik heb vanmiddag de allernieuwste navigatie SD kaart versie 6 gekocht en wil graag de forumleden laten meegenieten.
Een kopie heb ik gemaakt via mn macbook.
Is het dan zo dat de data gewoon op een ander SD kaartje gezet kan worden en draait het dan ?

iemand een idee.

De kaart is overigens nog niet in mijn Navi geweest omdat ik ergens gelezen had dat dan de boel 'op slot' zit. En kopiëren echt geen zin heeft.

hoor het graag

lando
Heb je dit nog met een speciaal programma gedaan ?
Welke methode heb je gebruikt ?

Heb voor de RNS315 nog een originele SD-kaart liggen die ik wil kopiëren.
 
ik heb toen de kaarten van the pirate bay gedownload en daar stond bij dat als je de sd kaart in een RNS hebt geplaatst, dat deze dan met een of andere code wordt beveiligd.
Hierdoor kan je hem niet meer in andere systemen werkend maken.
Wat je wel kan doen is het bestand dus op een cd zetten of op een andere sd kaart of op het wereld wijde web. (zoveel je er zelf maar wil)
Ik heb toen de software op een cd gebrand en deze in mijn RNS geplaatst.
Dan vraagt de RNS vanzelf of je de gegevens naar de SD kaart wilt kopieren.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Ik wil ook echt me kaarten updaten, zit momenteel nog met V2.
Navigatie gebruik ik echter zelden dus vind het niet waard om er 195,- voor te betalen. Had al wel een V4 gedownload maar nog niet getest gezien ik ook geen SD kaartje had.

Zelf heb ik deze besteld; Transcend 8GB SDHC card (Class 10) kopen? | Goedkope | Promo | SD Kaart
Class 10 zal toch zeker wel wat schelen in vergelijking met een Class 4. Dan alleen nog ergens de V6 kaarten weten te bemachtigen.
Kan ik meteen me muziek erop gooien in plaats het via Aux te doen. Hopelijk werkt de stuurbediening dan wel^^
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Het moet op een SD kaart aangezien het ruim 4 Gb is. DVD's leest de RNS310 helaas niet. Kaartje is besteld dus nog even wachten.

Ik heb een origineel voor 140 gekocht. afkomst... geen idee. Wel een gesealde verpakking dus mij hoor je niet.
Maar iemand in de buurt om het te testen... ik heb het origineel nl al
Almere is de woonplaats. Indien de test werkt krijgt de tester het gratis mee ( wel een SD kaart meenemen)

En als het werkt..... Forumleden mogen dan natuurlijk tegen kleine vergoeding een kopie krijgen. ( denk aan 10 euro)

gr
Lando
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Waarschijnlijk werkt het alleen met de eigen code van je RNS.En dus niet uitwisselbaar met een andere RNS code.Maar ik zal op een ander forum deze vraag in een topic plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kijk, er wordt genoeg over gebrainstormd. mooi.

ms ter verduidelijking.... originele SD kaart is gekopieerd, deze kaart heeft nog niet in de RNS gezeten en heeft dus geen code meegekregen.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!