Navi active display vast

In dit geval was het de discover, maar de meeste keren is het de active display die vast staat
Ze werken samen je discover stuurt je navi op je display aan. als je display dus vast zit komt dit door je discover. maar ik ben benieuwd waar ze mee komen, ik moet zeggen dat ik er zelf niet zoveel hinder van ondervind, 1 keer toen ik de auto uit deed bleef die aan staan en 1 keer liep carplay niet echt lekker
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Meer voorkomend maar helaas nog steeds geen oplossing hiervoor. Ik vind het vreemd want het is niet meer dan een software issue aaangezien een reset het probleem weer oplost. Misschien eens een mooie brief schrijven naar PON om te eisen dat dit opgelost word misschien met meerdere mensen.
 
Het is net of men mee wil doen met de grote jongens, trots op de nieuwe Polo, met veel bellen toeters aankondigen, maar achteraf komen er kinderziektes naar boven, en de koper die eerst zo tevreden was, is de dupe, terwijl de dealer ook niet weet wat men moet doen, zou de media hiervan al op de hoogte zijn?......
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Het is net of men mee wil doen met de grote jongens, trots op de nieuwe Polo, met veel bellen toeters aankondigen, maar achteraf komen er kinderziektes naar boven, en de koper die eerst zo tevreden was, is de dupe, terwijl de dealer ook niet weet wat men moet doen, zou de media hiervan al op de hoogte zijn?......
Denk je dat je die media mee krijgt om een navi display van een Polo dan o_O hier ligt vw echt niet wakker van hoor, al het nieuwe wat gemaakt wordt heft kinderziektes, niks is van te voor uit te sluiten, iets kan op dag 150 van testen goed zijn en goedkeuring krijgen en op dag 151 stuk zijn tja...
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Is me nu na 1 jaar en 20000 km voor het eerst eens overkomen.
Heeft misschien te maken met het moment waarop je navigatie start.
Vóór het starten van de motor?
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Mijn Polo is 2 weken terug ervoor naar de dealer geweest, zie hier boven.
Er was, voor mijn Polo dan, een software update (heeft een speciale naam bij VW, weet niet meer hoe dat genoemd werd) voor zowel mijn active display als mijn radio/navigatie systeem. Heb het sinds die update niet meer gehad, gisteren nog 200km gereden op de navi.
“Klopt nu 3 x af”
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
Had ik tot op vandaag ook last van.

Zit nu te wachten op firmware update bij a-point te Almere.
Wisten gelijk wat het was en hoe het is te fixen.

Gaven hier aan dat als een dealer zegt oeh weet ik niet dat ze jokken. Deze fouten zijn bekend bij VW en kan door elke dealer opgelost worden.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI 200PK 
Dat het probleem bekend is ja, maar een juiste update is tot op heden nog niet beschikbaar gekomen naar mijn weten had er met pon ook eens over gecontact dus ben erg benieuwd hoe snel ze die update bij je gaan doen. Als dit bekend is en ze hebben een firmware update dan kunnen ze die meteen uitvoeren toch.

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
Tegen mij is gezegd dat het idd afhankelijk is van de huidige firmware, welke dan geflashed moet worden naar firmware X.
Misschien geluk dat mijn firmware een van de ouderen was, en dus al gepatch is..

Ik heb het in ieder geval niet meer gezien, waar het daarvoor bijna elke dag wel een keer gebeurde.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!