Navi active display vast

Mannen,

Ik heb al een paar x gehad dat de navigatie in mijn active display vastslaat, herkennen jullie dit probleem?
Mijn navigatie staat altijd in mijn active display en hij staat ook wel eens vast als ik niet eens de navigatie geleiding aan hebt staan.
Gisteren avond moest ik naar amsterdam navigeren, op de snelweg sloeg hij vast, op een gegeven moment schakelde zowel de active display als de radio tijdens het rijden helemaal uit en starte alles weer op, zwaar irritant. Gebeurd ook wel eens dat ik mijn achteruitrijcamera aanzet en zodra ik naar voren rijd de discover radio vast staat. Ben benieuwd of jullie dit problwem kennen, heb overal gezocht maar kan nog niks vinden.
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
Ik zou terug gaan naar de dealer, laat ze het lekker voor je oplossen.
Kan een hardware of software fout zijn.
Je hebt garantie, dus gewoon een oplossing eisen.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Ook een keer een spontane herstart gehad van het systeem. Echter inmiddels al weken geleden. Hopelijk blijft het daarbij. Jammer, maar zolang tijdens het rijden maar niet één van de wielen spontaan vastloopt en weer herstart valt er mee te leven. :) Kinderziekte, hopelijk wordt het verholpen met een update...
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Wat ik af en toe heb, is dat mijn iPhone niet wil koppelen en carplay niet start. Volume knop indrukken en vasthouden tot herstart helpt dan.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Zelfde problemen als bovengenoemd. Naar de dealer geweest en ze kunnen er niks aan doen... afwachten op een update is de enige optie!
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 95pk —> stage 1 + VAGTechniek 148PK 
Vaak in de winter loopt het hele systeem vast, touchscreen werkt niet meer dan en al een paar keer gehad tijdens het rijden dat ie opnieuw opstart.. ik heb de originele Discover media in de 6C
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4TDI 
Yep, heb ik ook regelmatig. Maar nog vaker dat de navigatie blijft hangen in het opstarten. Na de ‘reset’ pakt het systeem, het tot nu toe, wel steeds goed op.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
bekend problem gebeurd regelmatig, bij mij ging die laatst een keer niet uit, auto al op slot radio ging nog een kwartier gezellig verder
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Vanmorgen bij mijn dealer geweest, voor hem geen bekend probleem (Tuurlijk).
10 april een afspraak, even afwachten dus
en dan? dat problem gaat zich toch niet voordoen als hij daar staat :mrgreen: dat geluk is er altijd.
misschien helpt het reflashen van dat ding met dezelfde software, bij jou gebeurd het regelmatig bij mij pas 1 keer.
Misschien ook omdat ik niks van de navigatie vraag, die van VW zelf gebruik ik toch niet
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik heb mijn navigatie tussen de tellers staan, maar ik hoef niet perse te navigeren om een vastloper te krijgen.
De dealer gaat er achteraan en informeren of er update’s voor zijn, daar vertrouw ik dus op, word vervolgt
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
Ik heb mijn navigatie tussen de tellers staan, maar ik hoef niet perse te navigeren om een vastloper te krijgen.
De dealer gaat er achteraan en informeren of er update’s voor zijn, daar vertrouw ik dus op, word vervolgt
Ja ik snap wat je bedoeld ik heb het active info display ook, maar gebruik die navi nooit haha, vreemde zaak van wanneer is jou auto? mijne nu een maandje oud wellicht is er wel iets van een kleine update of een reflash mogelijk
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik heb mijn navigatie tussen de tellers staan, maar ik hoef niet perse te navigeren om een vastloper te krijgen.
De dealer gaat er achteraan en informeren of er update’s voor zijn, daar vertrouw ik dus op, word vervolgt

Maakt bij mij idd ook niet uit of ik de navi actief gebruik of niet. Ik heb hem ook meestal gewoon zichtbaar tussen de tellers.
Ben benieuwd wat de dealer bij je Polo gaat doen! Houd ons aub op de hoogte


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ronschilder
Maakt bij mij idd ook niet uit of ik de navi actief gebruik of niet. Ik heb hem ook meestal gewoon zichtbaar tussen de tellers.
Ben benieuwd wat de dealer bij je Polo gaat doen! Houd ons aub op de hoogte


Sent from my iPhone using Tapatalk
Updaten en zeggen dat ze niet weten hoe het kan gaan ze er mee doen… ik heb het idee dat ze een net iets te slappe processor in de navi van de polo hebben gestopt, waardoor deze soms tegen z'n tax aan loopt en hij blijft hangen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: fredbaas
Niet alleen mijn virtual display staat soms vast, maar ook de discover, ik zet hem laatst in zijn achteruit, camera zou open moeten klappen maar alles zwart, kreeg hem zelfs niet meer uit zoals bij JM98.

 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
Niet alleen mijn virtual display staat soms vast, maar ook de discover, ik zet hem laatst in zijn achteruit, camera zou open moeten klappen maar alles zwart, kreeg hem zelfs niet meer uit zoals bij JM98.

je display wordt aangestuurd door je discover, dus als je discover vast zit zit je navi ook vast op je display (logisch) hah ag ik ben naar binnen gegaan en zag 30 min later dat me scherm uit was Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Gewoon hard resetten tot die tijd (powerknop ingedrukt houden totdat er actie op je scherm gebeurt)

Heb in de wintertijden met mijn Discover Media (MIB2) ook last van touchscreenproblemen, na het hard resetten werkt het weer zoals vanouds ongeacht de temperatuur.
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!