MyPolo Software updates & nieuw thema 2023!

Johan

Beheerder
4,635
2
1,035
193
Beste leden,

Eindelijk vakantie en eens tijd voor MyPolo gevonden ;)

Updates:
Zojuist heb ik weer even alle software van de website geüpdatet, mochten er ergens fouten optreden mogen deze in dit topic gemeld worden.

Nieuwe functie:
Wat ik nu ook aan het toevoegen ben is een systeem dat Premium members een notificatie verstuurd als hun periode bijna om is met de mogelijkheid om meteen te verlengen.

Planning komende tijd:
Ik ben van plan om de website samen met @Peet_B nog wat te optimaliseren qua design (ik ga hem deze week een test omgeving geven), tevens is @Webgangster van plan om MyPolo te gaan testen op een compleet nieuwe webserver waar alleen MyPolo op gaat draaien i.c.m. nieuwe software en een super snelle cache module waardoor de site waarschijnlijk nóg sneller gaat werken.

Vragen aan jullie:
1. - Ik heb het systeem "Showcase" (de showroom) nog niet geüpdatet, ik wil jullie vragen even kritisch te kijken naar deze module, het wordt in mijn ogen niet echt veel gebruikt en kost toch best geld, komt dit door onduidelijkheid bij registratie (welkomst PB) of is het systeem zelf niet duidelijk?
2. - Wat zien jullie graag nog anders/verbeterd worden in 2020 aan de website zelf?
3. - Ik had gehoopt dat @Miks ons een brandstofverbruik module kon maken, maar die is toch niet thuis in Xenforo of Wordpress en gaat dus toch niet lukken, wellicht dat er een andere programmeur onder ons is die dit kan verzorgen? Neem dan even contact met mij op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik, Schil en Antera
Vragen aan jullie:
1. - Ik heb het systeem "Showcase" (de showroom) nog niet geüpdatet, ik wil jullie vragen even kritisch te kijken naar deze module, het wordt in mijn ogen niet echt veel gebruikt en kost toch best geld, komt dit door onduidelijkheid bij registratie (welkomst PB) of is het systeem zelf niet duidelijk?
2. - Wat zien jullie graag nog anders/verbeterd worden in 2020 aan de website zelf?
3. - Ik had gehoopt dat @Miks ons een brandstofverbruik module kon maken, maar die is toch niet thuis in Xenforo of Wordpress en gaat dus toch niet lukken, wellicht dat er een andere programmeur onder ons is die dit kan verzorgen? Neem dan even contact met mij op.

Ik gebruik de showcase pagina eigenlijk niet. Wat daar staat kan ook even overzichtelijk in een topic (vind ik).
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Ik gebruik de showcase naast mijn reguliere topic om enkele zaken in bij te houden. Maar eerlijk gezegd is dat meer voor mij persoonlijk dan dat ik verwacht dat er echt mensen op kijken. Als het een module is die geld kost zou ik het eerlijk gezegd eruit halen. Iedereen heeft toch al n topic (laat het me dan wel even op tijd weten aub). Zou dan wel gebruikers in het topic voor de auto de mogelijkheid geven de beginpost aan te passen. Dat is beter dan iedere keer kleine stukjes informatie in de comments.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jubblegum
Schijnbaar is er sinds mijn laatste bezoek iets veranderd in de forum software.
Ik mis nu het gedeelte onder een bericht waar stond wat men voor type rijd.
Vond dat zelf altijd wel fijn en scheelt ook een hoop vragen bij problemen. (over welk type heb je het?)
Kan dat terug komen?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: ThomH
Ik vond het altijd erg handig om meteen te klikken op "New posts" en dan te lezen wat me interesseerde, om vervolgens alles als gelezen aan te merken. Dat gaat nu niet meer en dat ervaar ik wel als een gemis
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik vond het altijd erg handig om meteen te klikken op "New posts" en dan te lezen wat me interesseerde, om vervolgens alles als gelezen aan te merken. Dat gaat nu niet meer en dat ervaar ik wel als een gemis
Vooruitgang kost altijd iets. Maar in dit geval heeft @Johan gezegd dat het nog niet af is. Ga er maar van uit dat dat soort problemen met de tijd opgelost worden. Mocht je vreemde dingen tegen komen meld het dan aan de forum leiding.
 
-Ik sluit mij aan op wat eerder genoemd is. Vorige grote/lettertype las beter.
-Het logo in de header is bij mij ook verdwenen.
- Dan heb ik nog dat de items onder een reactie versprongen zijn. Zie afbeelding.
Ik bekijk het op mijn mobiel.
 

Bijlagen

  • Polish_20201127_154927316.jpg
    Polish_20201127_154927316.jpg
    9.7 KB · Weergaven: 11
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
-Ik sluit mij aan op wat eerder genoemd is. Vorige grote/lettertype las beter.
-Het logo in de header is bij mij ook verdwenen.
- Dan heb ik nog dat de items onder een reactie versprongen zijn. Zie afbeelding.
Ik bekijk het op mijn mobiel.
Ik denk dat het verspringen met je formaat scherm heeft te maken. Hier goed namelijk.

Het lettertype staat standaard op medium maar is bij je instellingen op Large of zelfs XL te zetten.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Ik vond het altijd erg handig om meteen te klikken op "New posts" en dan te lezen wat me interesseerde, om vervolgens alles als gelezen aan te merken. Dat gaat nu niet meer en dat ervaar ik wel als een gemis
Ik heb de link naar de nieuwe berichten in mijn bladwijzerbalk gezet. Dus als ik naar het forum wil dan klik ik op die button en zie gelijk de nieuwste berichten. Ik ga voor 99,9% alleen op de PC naar het forum. Liever een 24" scherm dan kloten op een 5,8" schermpje.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!