MyPolo Software updates & nieuw thema 2023!

Ik vermoed dat dit de plek is om bevindingen te melden nav de nieuwe update.

Is het jullie toevallig al opgevallen dat de icoontjes in het menu op de mobiele versie onzichtbaar zijn?

Dus op de plek waar je normaal je notificaties/meldingen en inbox icoontjes kunt zien. De knoppen werken wel, dus lijkt alsof de styling ervan onzichtbaar o.i.d. is.

Ik zit op Chrome op de mobiele versie.
 

Bijlagen

  • 20201128_120723.jpg
    20201128_120723.jpg
    141.8 KB · Weergaven: 21
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Mocht het helpen. Ik kan op de PC zowel in licht als donkere modus idd sommige namen niet lezen. Ook de tekst boven je schrijfvak over bijv.: Cursief, dikgedrukt, afbeelding invoegen - is niet te zien.

De pagina vind ik wel moderner geworden, maar heb die tot nu toe alleen gebruikt om te lezen, niet om te communiceren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
Ledenlijst op forum is moeilijk te zien! Zwarte letters op zwarte achtergrond. Misschien kan een van de webmasters er naar kijken. Ziet er verder goed uit.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Zou fijn zijn als je bij een niet gelezen topic , of eerder gelezen, direct naar de laatste pagina kan. Soms open ik bijvoorbeeld een topic wat ik al gelezen heb maar moet je eerst naar onder scrollen voor je naar de laatste pagina kan.
Wellicht kan dit ook bovenaan komen te staan? :)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: Schil
Huidige punten zijn aangepakt, barst maar los met de nog openstaande :)
Screenshot_20201129-114718.jpg
Meldingsbolletje blijft op 2 staan terwijl er geen meldingen zijn. Uitloggen en opnieuw inloggen is geen oplossing. Ook het wissen van de cache helpt niet.

Dit is alleen mobiel, op m'n laptop is het bolletje niet zichtbaar.

Verder lijkt alles er goed uit te zien.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Hallo
Kan de keuze Markeer forums als gelezen ook weer zichtbaar worden gemaakt in de bovenste zwarte balk onder de items
die er nu staan? Volgens mij stonden naast deze keuze er nog meer. Dat was in de oude versie wel zichtbaar.
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 150pk 
De balk onder de header is er nog niet.
Met de knop nieuwe berichten.

En, het lettertype in de emails is weer mega klein.

Profiel berichten zijn nog zichtbaar.

Knopje marktplaats verdwijnt achter zoeken,
is nu zelfs helemaal foetsie.....
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!