MyPolo.nl September Meet & Greet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf mijn kant niet echt top nieuws ik ben er waarschijnlijk niet ik moet standby staan voor mn werk en heb ookal een klus gehad die ik dien uit te voeren om 1 uur... heel erg jammer... maar! mocht ik optijd klaar zijn scheur ik wel langs maar ik ga iig niet nu me auto helemaal doen omdat het 50 50 is :( Dus mss met vieze auto Stick Out Tongue
 
@michaeltjeh1 Het zou wel leuk zijn, als je idd nog ff langs zou kunnen komen..het 'begint" toch pas om 13.00 uur dusse... ;)

@skytunecross het wordt echt gezellig hoor...dit wordt dan mijn 3e van dit forum en de voorgaande keren waren echt heel gezellig! Leeftijd speelt geen rol.. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!