MyPolo.nl September Meet & Greet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas

Voormalig teamlid
5,604
26
156
Dames en Heren ;)

De datum voor onze 3de meet & greet is bekend. De meet & greet zal op zondag 11 September zijn. Voor de gene die een eerdere meet & greet niet bij konden wonen is hier een kleine foto impressie te zien: viewtopic.php?f=50&t=1412&start=0. Afgelopen meet & greet waren we met ongeveer 35 wagen, dit beloofd wat voor de komende meet & greet!

Waar: Carpoolplaats naast AC De Meern
Tijd: 13.00 uur tot --.-- uur
Wie: Iedereen met een Polo of VAG gerelateerde auto.
Kosten: € 0.00



Lijstje:

1. Bas
2. Maik
3. Johan
4.
5.

Enz.

Even een kleine opmerking; Vanaf 11uur is er op dezelfde locatie een meeting van het Subaru Nederland Form (niet officieel maar meer een meet & greet, zoals wij ook doen) Laten we, mochten deze heren / dames nog niet weg zijn, de wagens bij elkaar zetten en niet over het gehele terrein. Dit heb ik tevens doorgesproken met de verantwoordelijke van de Sub meet en zij zullen het zelfde doen.

Kortom, wordt een mooie dag met veel wagens (naar verluid zijn daar ook +30 aanmeldingen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hey lijkt me leuk man ik ben weer van de partij!!
ps. ik kom jullie handje wel een keertje schudden Bas/Johan/Maik ben wel benieuwd wie jullie eigenlijk zijn :roll: had jullie bij de 2e MyPolo meet helaas gemist...teveel mensen waren er o_O

Lijstje:

1. Bas
2. Maik
3. Johan
4. Raoul
5. KYC
 
ook ik ben van de partij,
Heeft iemand dan een adress voor de navi,

1. Bas
2. Maik
3. Johan
4. Raoul
5. KYC
6. Enzo .its all about candy/ illest!
7. SilencerNL
8. Soedje
9. Citroene (ovb)
10. Jayray
11. Mike2165
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!