MyPolo M&G samen rijden ZUID 24 April (A2,A12,A59)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Bas uit venlo!??! die hebben altijd zo'n zachte G toch Big Grin? Een vriendin van me die kwam uit venlo en die had een super zachte G haha altijd grappig om te horen :mrgreen: (gniffelt stiekem mee als ze praat haha)
 
@ KYC, Ge kunt het aan Jeffrey navragen. Maar de leraren in eindhoven op school geloven er niks van als ik zeg dat ik uit venlo kom. Die denken allemaal dat ik uit eindhoven en omstreken kom. Maar ja, dat is net wat voor dialect dat ik praat Stick Out Tongue

Niks tegen Limburgers, dat zijn de enige binnenlanders die we hier in Nederland hebben!!!!! :twisted: Vraag dat maar na aan onze Roda fan ;)
 
sorry maik ;)

Maarre ik rij eerst naar jeffrey toe (helmond), drink ik een bakje koffie. Dan pikken we samen zijn kamaraad en dan probeer ik hem bij te houden XD
 
Ik zou ook graag meerijden met de stoet.
Echter, er wordt aan de weg gewerkt bij Roosteren, waardoor er dagelijks een flinke file staat. Weet dus niet of ik op tijd bij de mac in Rosendaal kan zijn.
 
Roy78 zei:
Ik zou ook graag meerijden met de stoet.
Echter, er wordt aan de weg gewerkt bij Roosteren, waardoor er dagelijks een flinke file staat. Weet dus niet of ik op tijd bij de mac in Rosendaal kan zijn.

Roy,

Werkzaamheden vinden voornamelijk plaats van Maandag tot en met vrijdag op dit stuk, Alleen was er afgelopen weekend een spoedreparatie aan dit stukje weg thv van Born. Dus waarschijnlijk zal je geen files hebben op dit stukje, Echter je mag maar 90 KM/h daar rijden.

Als alles een beetje meezit kom ik ook naar de meeting toe, Ik zit echter nog met het de piketdienst bij de brandweer die ik moet proberen te laten overnemen door een collega.
 
Niet om Jantje bij-de-handje te zijn, maar je zou iets eerder weg kunnen rijden. JMP88 en ik rijden ook redelijk op tijd weg, als we te vroeg zijn doen we nog even een Flurry of een milkshake Stick Out Tongue .

Je zou ook Bas kunnen bellen, stel dat we even op je moeten wachten kun je dat altijd doorgeven ;) .
 
Voor mij is 12.30 ook prima.
Eerder wegrijden doe ik altijd. Afgelopen zaterdag moest ik om 12.00 uur in Eindhoven zijn. Normaliter red ik dat tussen 45 en 60 min.
Ben om 11.00 uur weggereden, en was pas om 12.45 in Eindhoven....
 
ik kan helaas niet mee rijden naar de meeting :cry: :cry: ,
m'n polo heeft stukken, het koppelingspendaal is helemaal omhoog gekomen
is al de 5e keer dat dat gebeurd, als ik nou met de auto ga rijden heb ik kans
dat ik de cilinder en alles wat er nog meer zit allemaal kapot rijd,
 
Ik ben er zo goed als zeker zondag ook bij, Heb iets kunnen regelen met een van mijn collega's met dienstovername. Ik ben dan tegen 12:30 aanwezig in Rosmalen.

- MyPoloCandy
- JMP88
- Jeffrey
- cornésagt (ovb)
- bluepolo6r
- Raoul
- bas ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!