MyPolo M&G samen rijden ZUID 24 April (A2,A12,A59)

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 195

Ik denk dat er wel meer mensen zijn die vanuit het Zuiden des lands komen en/of Belgie. Wellicht is het leuk om met een groepje naar de Meern te rijden. Het makkelijkste voor mensen uit Oost- en Midden Brabant, Limburg en Belgie is om te rijden via de A2. Een centraal punt is de Mc in Rosmalen, vlak langs de A2. Waar de A59 en A2 samen komen.
Vanuit daar is het nog zo'n 30 min. rijden, dus ik stel voor om daar rond 12:30 te verzamelen.

Op en aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom! :)

Alvast een lijstje van wie eventueel mee willen rijden:

- MyPoloCandy
- JMP88
 
Re: MyPolo M&G samen rijden ZUID

Ehm is dit voor vandaag ofzo MyPoloCandy?
ik zit vandaag in Utrecht voor me werk...dus de A2 is niet ver hier vandaan + AC De Meern is uber dichtbij...dus ja...what to do?
 
Omdat dit fijner rijdt voor mij.

Maar het kan ook zijn dat ik eerst naar Jeffrey toe rijdt, daar een kopje koffie drink en dan samen onze weg vervolgen ;)
 
ik sluit m'n eigen er ook bij aan,
ik kom vanuit de A59 van uit waalwijk,
ik heb het er wel voor over om een beetje om te rijden.
het is wel mooi om in een sliertje polo's aan te komen, ooh ja en een subaru

- MyPoloCandy
- JMP88
- Jeffrey
- cornésagt (ovb)
- bluepolo6r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!