Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een BP, de hakkelaar geloof ikjacovn zei:Ik kom uit Almere en ga dan via de A6 - A27 - A12 rijden. Er is wel een pompstation als je over de brug de polder uit bent halverwege de A1. Zo uit mijn hoofd een Gulf of Q8 of zo.
dat lijkt me geen goede route. A6, A1, A27 is sneller naar utrechtOf je kunt via de A6-A1-A9-A2-A12 rijden, maar dat is niet echt een korte route...
ik bedoel een pomp aan de A27, t veentje Q8sjonniedeluxe zei:Een BP, de hakkelaar geloof ikjacovn zei:Ik kom uit Almere en ga dan via de A6 - A27 - A12 rijden. Er is wel een pompstation als je over de brug de polder uit bent halverwege de A1. Zo uit mijn hoofd een Gulf of Q8 of zo.
t
roskammer zei:ik kom vanaf drachten dus rij van a7 bij joure de a6 op daar begint ie ook door de polder dus bij lemmer langs en dan almere op de a27 naar de meeting.
3 mensen die ik kan oppikken dusz gezellig nieuwe mensen ontmoeten.
1 roskammer
2 jacovn
3 sjonniedelux
4 strider 1985
Bij almere ken ik geen goede mogelijkheid, er is aan de hogering wel een carpool plaats, maar die is veel moeilijker te vinden dan een pompstation aan de A27
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.