MyPolo M&G samen rijden noordelijk provincies (a7,a6,a27)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: MyPolo M&G samen rijden noordelijk provincies (a7,a6,a27

Of ik ken de kaart van Nederland niet zo goed, of de A7 en de A6 komen alleen bij elkaar in Friesland.

Via de A6 kun je over de A27 naar Utrecht en dan onder Utrecht door over de A12.
Of je kunt via de A6-A1-A9-A2-A12 rijden, maar dat is niet echt een korte route...

Verder is via Amsterdam is niet aan te raden omdat ze op de A1 wellicht nog steeds bezig zijn met de carpoolstrook en de afslagen daarvan naar de A9 en A10. Soms is een rijrichting afgesloten, of er zijn minder rijstroken etc.

De A7 komt toch via de A8 op de A10 uit, en dan moet je via de A2 naar Utrecht om daar de A12 op te gaan.
 
Re: MyPolo M&G samen rijden noordelijk provincies (a7,a6,a27

Ik kom uit Almere en ga dan via de A6 - A27 - A12 rijden. Er is wel een pompstation als je over de brug de polder uit bent halverwege de A1. Zo uit mijn hoofd een Gulf of Q8 of zo.

Via google maps: t veentje q8 station
 
Re: MyPolo M&G samen rijden noordelijk provincies (a7,a6,a27

Ik kom vanuit Lemmer (A6) en dan naar beneden. Dus ik kan ergens ff stoppen (Emmeloord/Lelystad/Almere...). Dus wie wil meeten voor de echte meeting, zeg t maar Big Grin
 
Re: MyPolo M&G samen rijden noordelijk provincies (a7,a6,a27

jacovn zei:
Ik kom uit Almere en ga dan via de A6 - A27 - A12 rijden. Er is wel een pompstation als je over de brug de polder uit bent halverwege de A1. Zo uit mijn hoofd een Gulf of Q8 of zo.
Een BP, de hakkelaar geloof ik ;)
Ik kom ook uit Almere, moet nog even kijken of ik 100% zeker ga, maar samen erheen lijkt me wel lachen Big Grin

Of je kunt via de A6-A1-A9-A2-A12 rijden, maar dat is niet echt een korte route...
dat lijkt me geen goede route. A6, A1, A27 is sneller naar utrecht
 
Re: MyPolo M&G samen rijden noordelijk provincies (a7,a6,a27

ik kom vanaf drachten dus rij van a7 bij joure de a6 op daar begint ie ook door de polder dus bij lemmer langs en dan almere op de a27 naar de meeting.

3 mensen die ik kan oppikken dusz gezellig nieuwe mensen ontmoeten.

1 roskammer
2 jacovn
3 sjonniedelux
4 strider 1985
 
Re: MyPolo M&G samen rijden noordelijk provincies (a7,a6,a27

sjonniedeluxe zei:
jacovn zei:
Ik kom uit Almere en ga dan via de A6 - A27 - A12 rijden. Er is wel een pompstation als je over de brug de polder uit bent halverwege de A1. Zo uit mijn hoofd een Gulf of Q8 of zo.
Een BP, de hakkelaar geloof ik ;)
t
ik bedoel een pomp aan de A27, t veentje Q8

Bij almere ken ik geen goede mogelijkheid, er is aan de hogering wel een carpool plaats, maar die is veel moeilijker te vinden dan een pompstation aan de A27
 
Re: MyPolo M&G samen rijden noordelijk provincies (a7,a6,a27

roskammer zei:
ik kom vanaf drachten dus rij van a7 bij joure de a6 op daar begint ie ook door de polder dus bij lemmer langs en dan almere op de a27 naar de meeting.

3 mensen die ik kan oppikken dusz gezellig nieuwe mensen ontmoeten.

1 roskammer
2 jacovn
3 sjonniedelux
4 strider 1985


Prima plan Big Grin.
Maar hoe, wat, waar?

Bij almere ken ik geen goede mogelijkheid, er is aan de hogering wel een carpool plaats, maar die is veel moeilijker te vinden dan een pompstation aan de A27

Maar Almere 't Oor (Haven) bij t Weerwater/Mac is ook een opvallende plek om af te spreken?
 
Re: MyPolo M&G samen rijden noordelijk provincies (a7,a6,a27

Die locatie is ook minder eenvoedig dan een benzinepomp ondat je daar ook stoplichten etc. hebt. Verder ben je daar de afslag naar de A27 al voorbij.
 
Re: MyPolo M&G samen rijden noordelijk provincies (a7,a6,a27

Wel voor mensen die vanuit het noorden komen, denk ik. Maar vanuit almere zou je dan terug naar lelystad moeten rijden en keren, dat is 40 KM of zo...
Iedereen uit Almere zou wel ergens af kunnen spreken wat lokaal bekend is. De carpoolplaats aan de buitenring is wel te vinden, en dan zit je binnen 300 meter van de snelweg ( noordkant van almere buiten, bij de rotonde het dichtst bij de A6)
Dan kom je op de A6 voor de afrit A27

Van die plaats is het 15 minuten naar het Veentje.

Google map link

Dan nog 29 minuten naar AC de meern:

Google map link
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!