My Polo, Meet & greet 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht 22 januari (valt op een zaterdag) organiseert een vriend van me ook een klein auto meetingkje (is niet groot) misschien alvast een voorproefje van de mensen die al hun polo in bezit hebben Big Grin? mocht er geinteresseerden zijn dat is...

Ik denk dat het centraal in Utrecht word gehouden, maar dat weet ik niet zeker...wellicht locatie die hij in ingedachten had was Foodspot A2 (ligt echt aan de snelweg dus je ziet het staan als je de afslag neemt)

eerlijk gezegd ben ik meer geinteresseerd in jullie auto's dan al die andere auto's...want die modificaties kunnen we dan delen Big Grin
 
De 22e januari kan ik in ieder geval niet. Maar de keuze om te gaan naar welke meeting dan ook is aan iedereen eigen. Dus mocht je willen gaan de 22e, dan kun je voor meer details terecht bij KYC ? ;)
 
ja het is niet zo'n grote meeting ofzo, maar gewoon wat auto geinteresseerden Big Grin ik zal het aan die vriend van me vragen wat nou precies de datum/place/tijd etc is...to be continued :)

By the way die meeting van April wil ik wel bijwonen dus ben benieuwd naar johan/maik zijn reactie hehe
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
 
@ KYC, mocht die vriend wat organiseren dan is het verstandig daar even een nieuwe topic voor te openen anders kan het verwarring veroorzaken aangezien het geen meeting vanuit MyPolo.nl is. Zoals Johan al door liet schemeren zullen we wachten tot het mooier weer is. Tegen die tijd staan de meeste ook weer op de zomerwieltjes en zijn het allemaal plaatjes bij elkaar.

Maar om het topic nieuw leven in te blazen. Iemand een idee kwa datum in April?
 
Leuk idee een meeting, En mijn voorkeur gaat persoonlijk uit na zondag.

Gezien hier eigenlijk elke zaterdag 2 auto´s en 1 bedrijfswagen hun schoonheidsbeurt krijgen als het weer een beetje mee zit.

En April lijkt me een goeie keus voor een meeting, Gezien de tempraturen dan ook weer in de buurt van de 20 graden overdag liggen Big Grin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!