My Polo, Meet & greet 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwa locatie zaten we redelijk centraal in het land wat toch wel ideaal is. Ze hebben tegenwoordig een nieuwe McDonalds in Nieuwegein (McDonalds Blokhoeve) deze zit in het voormalige pand van café Big Daddy's. Hier hield het VW-Forum ook vaak een meeting en is een locatie met een hoop parkeerruimte. Dan kan je meteen nog ff eten tijdens de Meet & Greet
 
dat is een goed idee beetje actief zijn dus niet alleen hangen karten ofzo is wel te doen met een groepje. dus kunnen we onze rijskils laten zien op de baan en niet op de weg :cool:

Weet al wie er gaat winnen :mrgreen: IKE NATUURLIJK
 
Maik zei:
Kwa locatie zaten we redelijk centraal in het land wat toch wel ideaal is. Ze hebben tegenwoordig een nieuwe McDonalds in Nieuwegein (McDonalds Blokhoeve) deze zit in het voormalige pand van café Big Daddy's. Hier hield het VW-Forum ook vaak een meeting en is een locatie met een hoop parkeerruimte. Dan kan je meteen nog ff eten tijdens de Meet & Greet


Ik ben voor!! Ook ik ken die locatie en er is echt zat parkeerruimte!
 
@ enzolino,

Dat is nog eens handig. fijne plaats om de auto's te stallen en wat te eten en te drinken. En daarvoor/na lekker scheuren op de kartbaan Big Grin

Ik zeg DOEN! :mrgreen:

nu is alleen de vraag: wanneer ??
 
delft zit ook een macdonalds en kartbaan tegenover elkaar.
is de baan van raceplanet met 4verdiepingen 3 banen.
zondagavond gaan die banen aan elkaar is het 1 heeeeele lange baan.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Als de meet and greet in maart kan worden ingepland ben ik er zeker bij is het niet mogenlijk om soort van een tabel te maken om ieder een eigen voorkeur datum aan te geven tussen

Feb t/m ...... tenzij het Feb nog koud is schuiven we een maand op


Is maar een idee :mrgreen:
 
jah dan is het maar jammer maar hoe meer hoe beter maar wat ik probeer te vertellen.

je kan z'n grafiek maken van bepaalde datum en iedereen doe stemmen op welke datum ieder kan en bij de meeste gestemde dag datum zou je een meeting kunnen houden.

Nou bepaal je een vaste datum terwijl er sommige mensen er niet kunnen zijn terwijl ze er erg graag bij willen zijn bijv.. Ik dus en spreek gelijk ook voor andere.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!