Multifunctioneel stuur is derin gezet heute!!!

@Polofreak

volgens mij is dat zonder die pro clip hoor :)

43 euro ik denk dat de pro clip je toch nog wel 20-30 euro gaat kosten (my god for zo'n stuk plastic?!?!) afgrijselijk duur...
maar goed het staat wel stukken sjieker :mrgreen: dan zo'n kut zuignapje...dat vind ik er echt niet uitzien :|

Mja ik wilde vroeger wel eens zo'n GTI/R stuur halen...maar goed ik vind het wel prima zo :cool: ben tevreden met mijn originele MF stuur :mrgreen:
 
Haha goed zo KYC. Maar samen toch 63,- dan? Ik zag op pdashop een andere prijs?!

Het is dat ik geen mf stuur had toen ik de mijne kocht. En nu kan ik kiezen. En voor 500,- inclusief alle benodigheden en monteren vond ik het wel waard voor het GTD/R stuur!

Ook al omdat mijn auto in de bekleding geperforeerd leer heeft net als het R stuur. Ennn die verdikkingen zijn toch ook wel erg prettig hoor!!!
 
FF voorboren met een boortje 2,5 of kleiner KYC en dan de parkers erin schroeven met een acuuboor op een lage snelheid en het liefst met slipkoppeling erop.

Ik heb zelf de proclip al in 4 verschillende auto's gebruikt. Steeds het kunstof warm gemaakt boven het gasfornuis en gevormd op maat van de nieuwe auto!

Komt goed KYC! ;)
 
FlashredBM zei:
Met een laagje siliconenkit werkt het ook perfect, dan hoef je niet te schroeven en hou je de clip als nieuw.

Dat is toevallig FlashredBM, ik wilde het er in zetten maar twijfelde of kit sterk genoeg zou zijn omdat het maar een dun "filmpje" kit kan zijn, maar jij denkt dus dat het wel moet lukken??
 
Too late ik heb al 4 gaatjes erin geboord Stick Out Tongue voorboren was niet nodig gewoon een accuboor pakken en dan rustig erin duwen dan gaat het vanzelf in het plastic

dat kit is best een idee ja dan kan je de clip porten naar een ander auto, maar goed de clip gaat zeker wel 5 jaar in me auto blijven Stick Out Tongue dus denk niet dat het nodig was geweest...
maar moet zeggen dat Brodit Houder + Clip zitten echt super nice Big Grin alleen dat bovenste stukje zit er wel beetje raar in...misschien toch maar eens goed inwrummen...want ik heb dat adhesive tape stukje niet gedaan
wilde het niet permanent vast zetten namelijk
 
rdleeuw zei:
Even weer over het stuur, zou het onderstaande stuur ingebouwd kunnen worden, met alle knoppen werkend (heb de RNS310 met Bluetooth adapter)? :

http://www.oemvag.es/de/3c-2005-2011/51 ... ncion.html

Verbouwingen nodig aan de kabelboom, of alleen met VAGcom aanpassingen?

Thnx! Ronald

Sorry voor de late reactie,ziek en errug druk. Maar antwoord op je vraag. De rechterzijde werkt (meestal) als alleen op de bm, en wel om door de boardcomputer heen te scrollen. Navigatie werkt nooit in de polo. De linkerzijde werkt om de spraakbediening van de telefoon(afhankelijk van de versie van je bluetooth module) het volume en tracks of zenders te wisselen.


Als je verder vragen hebt hoor ik het graag, groetjes,

Robert
 
@ PoloFreak!

Misschien een beetje brutale vraag, maar wat was je kwijt voor het complete gebeuren?

Laatst naar de VW dealer gebeld of dit mogelijk was, Antwoord: nee, dat is te duur en trouwens te moeilijk ook dus dat doen we niet!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!