Multifunctioneel stuur is derin gezet heute!!!

Vandaag was het dan zo ver! :lol: :lol: :lol: Mijn MF-Stuur werd geplaatst.

Ik heb zoals beloofd een aantal foto's geplaatst voor de liefhebbers. Mijn standaard lederen 6R Highline stuur is omgewisseld voor een Golf 6 multifunctioneel stuur. Er waren volgens mij een aantal forum members die verwachtte dat het niet zou kunnen maar het is gelukt.
Linker knoppen voor de radio en indien aanwezig telefoon. De rechterkant om door de boardcomputer te bladeren.

Als er mensen zijn die ook willen: Tik een stuur op de kop, bij Vag Techniek hebben ze er ook eventueel, maak een afspraak bij Lucas en gaan met die MF-knoppen!!! :cool:

Wat ik nog niet wist dus een leuke extra, was dat de knoppen ook verlicht zijn, dikke shit!






 
heb je jouw oude airbag gebruikt bij de golf 6 stuur of heb je inclusief airbag gekocht?

aangezien ik nog de optie kan veranderen van mf-stuur naar normale highline stuur wil ik dit graag weten.
 
@Mike,

Het ligt aan het soort stuur dat je koopt. In dit stuur pastte het niet. Het highline stuur heeft een airbag die verder nergens in past.
Wat kost een polo mf stuur?
Ik zou dan afhankelijk van de prijs een gewoon stuur nemen en achteraf een stuur inbouwen. Je highline stuur brengt minimaal 150,- en een GTD of R stuur, met perforatie en platte onderkant koop je voor 400,- compleet en heeft aan 2kanten knoppen!

Als je interese hebt, ik neem je stuur zo over en kan je een gtd/r/gti stuur met airbag en inbouw voor 450,- regelen!
 
Mike zei:
heb je jouw oude airbag gebruikt bij de golf 6 stuur of heb je inclusief airbag gekocht?

aangezien ik nog de optie kan veranderen van mf-stuur naar normale highline stuur wil ik dit graag weten.


Gewon voor 150 euro het MF stuur bestellen.
Dan kan je de airbag zo overzetten op een GTD/Rline stuur.

Dus hoef je alleen maar een stuur te kopen en ook geen airbags opnieuw aan te melden bij de auto.
En je "oude" MF stuur kan je zonder airbag ook wel verkopen.
 
Knap hoor Polofreak! Geeft weer andere dimensies aan het stuur vooral bladeren door de boordcomputer en niet meer frunikken met vingers aan het rechterpook!
Misschien voor mij ook een toekomstige optie... :mrgreen:
Veel plezier ermee!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!