Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
Hallo mensen,

Ik zat erover na te denken om mijn einddemper te vervangen met een pijp. Ik kan het geluid niet goed horen op youtube e.d. vanuit de auto.

Heeft iemand een 6R 105pk met zo’n mod? Met normale voor- en middendemper maar een pijp als einddemper? Misschien dat ik een stukkie Kan luisteren? :)

Mvg Jay

Update; ergens dichtbij spijkenisse
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
@Jay511 dit heb ik.
Mijn einddemper weg gehaald en een rvs pijp vanaf de middendemper naar achter laten maken. Heb alleen wel 135 pk inplaats van 105 maar dat maakt niet zoveel verschil.
Het geluid is niet te overdreven gewoon netjes.
Als je stilstaat hoor je niks. En als je het gas intrapt hoor je hem wel goed.
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 tsi DSG 135 pk 
@Jay511 dit heb ik.
Mijn einddemper weg gehaald en een rvs pijp vanaf de middendemper naar achter laten maken. Heb alleen wel 135 pk inplaats van 105 maar dat maakt niet zoveel verschil.
Het geluid is niet te overdreven gewoon netjes.
Als je stilstaat hoor je niks. En als je het gas intrapt hoor je hem wel goed.

Ik heb ook 130-135 inderdaad na tunen. Kom je uit de buurt of niet?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik heb een GTI en mijn middendemper vervangen afgelopen week. Al is dat een andere mod dan jijzelf beschrijft.


Ik kom uit de buurt, dus we zouden ergens kunnen meeten. Let me know.
 
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.4 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!