MPH naar KM/U

Beste,

Ik heb een Volkswagen polo 1.2 Easyline 60pk uit 2010.

op mijn boordcomputer geeft hij MPH i.p.v. Km/u... kan dit veranderd worden? de forums hebben nog niet echt een specifiek antwoord hiervoor, wel word er gezegd dat je die met de knopjes kan sturen aan de zijkant van je ruitenwisser hendel.. die knopjes heb ik helaas niet... iemand een idee?

Groetjes,
Jack
 
Volkswagen  Polo 1.2 Easyline  1.2 Easyline 60pk 
Je wijzers geven km/h aan, schermpje m/h, dat is voor als je bijvoorbeeld in de UK bent.
Je kan dus geen km/h van maken.
(Alleen met een mfa teller unit erin plaatsen)
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
je kunt het toch resetten met de set knopjes tussen je km teller.
ik dacht, set drukken en dan tweemaal op het knopje er naast dan weer set.
anders ff op youtube kijken daar staat genoeg op.
succes.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Je wijzers geven km/h aan, schermpje m/h, dat is voor als je bijvoorbeeld in de UK bent.
Je kan dus geen km/h van maken.
(Alleen met een mfa teller unit erin plaatsen)
Het is niet erg als je dingen niet weet, maar ga dan geen onzin posten

je kunt het toch resetten met de set knopjes tussen je km teller.
ik dacht, set drukken en dan tweemaal op het knopje er naast dan weer set.
anders ff op youtube kijken daar staat genoeg op.
succes.
Het juiste antwoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: M_1.8T-1.2TSI en Johan
Ik heb al bijna alle mogelijke opties geprobeerd met de 2 knopjes op me dashboard, alleen op youtube word het niet echt utigelegd.. maar ik zal me er nog een keer in verdiepen.. thanks!
 
Volkswagen  Polo 1.2 Easyline  1.2 Easyline 60pk 
Uit een voorgaande post:

Op je teller zitten 2 knoppen, linkse knop moet je hebben dacht ik en deze moet je indrukken tot mph gaat knipperen. dan zou het weg moeten zijn.
Je ziet eerst je tijd gaan knipperen en vervolgens ook hoelang je gereden hebt, daarna aantal kn's tot service beurt en dan komt tie bij het scherm van mp/h dit moet je volgens mij bevestigen met de rechtse toets.
Daarna zie je weer je kilometerstand en kan je via je ruitenwisserhendel naar groot display km/h
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 99pk 230nm vvt 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!