Voorstellen Moris - Polo 6R Style

Hallo allemaal,

na een aantal jaar een aantal lease auto’s te hebben gereden waaronder een Ford Fiesta, een Polo BlueMotion uit 2016 (zwarte polo op de foto’s ), een Seat Leon en momenteel een Volvo v60 is het tijd voor mijn eerste eigen Polo. Het is een Polo 6r 1.2 uit 2011 geworden in de uitvoering “Style”. Motorisch is dit geen hoogvlieger, maar voor wat woon werk verkeer prima.

Ik heb het idee dat het ergens tussen een trendline en comfortline in zit. Of een trendline met extra’s. Zo zit er stoelverwarming, regensensor en climate control in maar geen cruise control. Die laatste komt er wel in voor dat ik hem ga ophalen over 2 weken.

Verder wil ik nog graag iets van een radio met carplay en bluetooth inbouwen en ga ik me, door middel van dit forum, verder verdiepen in wat eventueel nog meer mogelijk is.


Helaas geen foto’s meer van de Ford Fiesta. Hieronder de Polo BlueMotion:
9F60F443-5F00-42E5-A669-547E513CF79D.jpeg

De Seat Leon en de Volvo V60 naast elkaar:
A6C701DB-99EA-44B8-895E-7B7D1F3153CF.jpeg

En over 2 weken deze Polo ( deze foto’s zijn van de garage):
80D0E0F9-C536-4F1C-8A54-8D341E25DF6B.jpeg1E3F3B6A-ED62-476D-9BA1-A86596799FA3.jpegCBD29D5D-318D-45DE-A880-1D71F340998A.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6r Style  1.2 
Welkom op het forum met je mooie Polo. Als je de zoek functie gebruikt, zal je veel vinden over een geschikte autoradio voor jouw Polo. Ik ben heel benieuwd naar je keuze.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Style is een uitvoering die je vaak in Duitsland ziet. Daar kennen ze niet echt de termen trendline/comfortline/highline. Daar hebben ze andere uitvoeringen zoals bijvoorbeeld Cup, Team, Style etc.
Enig idee hoe de uitvoeringen standaard geleverd worden of zich verhouden tot de Nederlandse uitvoeringen? Ik heb dit proberen op te zoeken maar helaas nooit kunnen vinden.
 
Volkswagen  Polo 6r Style  1.2 
Komt omdat men hier meerdere generaties door elkaar heen aan het halen is. Frits heeft het over een Polo AW, terwijl het in dit topic over een 6R gaat.

Style is voor de 6R een uitvoering in Duitsland. Als ik het zo zie een Comfortline met wat meer smoel en opties die hem wat meer bij een Highline brengen.

Ik denk dat de handelsbenaming "Highline Style" door de handelsonderneming waar jij de auto gekocht hebt zelf verzonnen is om meer publiek te trekken voor zijn advertenties. De omslag in het onderhoudsboekje moet hierin uitsluitsel geven om wat voor uitvoering het gaat. ;) Als het onderhoudsboekje er niet bij zit, hebben ze nog zo'n zelfde sticker in de kofferbak verwerkt.
 
Laatst bewerkt:
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
Hallo Moris,

Leuk dat je ook op het forum zit. Ben zelf ook zeer recent toegetreden en zag dat jij ook een type 'Style' hebt. Bij mij zit er wel cruise-control in, heb geen idee of dat ook iets extra's was dat gekozen kon worden op de Style uitvoering. Dit omdat bij jou het er niet standaard op zit.
In ieder geval veel plezier en veilige kilometers gewenst.
 
Volkswagen Polo  Polo V - 6R1  1.2 TSI 70pk. Motor type CGPA 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!