Moosie's 6R...

Re: Moosie's 6R...typeplaatje.

het is misschien niet iedereens smaak, zolang de eigenaar van de auto er blij mee is toch? 100 mensen hebben 100 meningen en het is maar net hoe het gebracht wordt onder elkaar..

Heb zelf wel respect voor die eerste stap om zoiets te ondernemen en het werk wat erin zit :)
 
Re: Moosie's 6R...typeplaatje.

PoloDave zei:
het is misschien niet iedereens smaak, zolang de eigenaar van de auto er blij mee is toch? 100 mensen hebben 100 meningen en het is maar net hoe het gebracht wordt onder elkaar..

Heb zelf wel respect voor die eerste stap om zoiets te ondernemen en het werk wat erin zit :)

klopt, los staand of het mooi is of niet: erg praktisch lijkt het me niet. Je beperkt toch de luchtdoorvoer? ;s
 
Re: Moosie's 6R...typeplaatje.

Ik vind je bumper echt wel vet gedaan! Big Grin
alleen (ja altijd heeft iedereen een 'alleen' Stick Out Tongue ) ik hou zelf iets meer van de wat rondere vormen, maargoed laat dat de pret niet drukken, je voorbumper is wel echt super vet! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Moosie's 6R...typeplaatje.

Gewoonjan zei:
Ik vind je bumper echt wel vet gedaan! Big Grin
alleen (ja altijd heeft iedereen een 'alleen' Stick Out Tongue ) ik hou zelf iets meer van de wat rondere vormen, maargoed laat dat de pret niet drukken, je voorbumper is wel echt super vet! Big Grin

Hahaha, dank je wel, ....begrijp ik uitstekend!
Heb de 9N (met rondingen dus) van 2003 t/m 2007 gereden...ben een beetje uitgekeken daarop... ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!