Moosie's 6R...

Hallo beste mensen,

Ik heb met regelmaat dit forum bezocht en uiteindelijk de knoop doorgehakt om toch gezellig hier mee te praten of ideeën uit te wisselen met mede forumleden.
Mijn 4e privé Polo bezit ik sinds juli 2010 de Highline 6R...(hoor wel of het te laat is :mrgreen: )

Hier wat foto's om een indruk te krijgen.

polo1-1.jpg


polo2-1.jpg


Grtn,
Moos
 
Re: Moosie's R6 en tevens nieuw hier.

Welkom Moos op het gezelligste Poloforum!! Wat heb je allemaal gedaan (verbouwd) aan je wagen? ;)

(Misschien moet je ff je titel aanpassen...VW heeft geen R6 in het programma ;) )
 
Re: Moosie's 6R en tevens nieuw hier.

hahaha,..sorry idd, meteen aangepast!

@Polootje, de afgelopen 9mnd niets bijzonders veranderd of gedaan.
De eerste dag al de wielen vervangen door de 18"ers, daarna de 310 vervangen door een Zenec systeem met Pioneer Subkast (past precies in de dubbele bodem).
Verder een uitlaatsierstuk voor de 1.2 TSI dsg.

Gisteren de Ventura verwijderd om verschil te willen merken en scheelt aanzienlijk.
Vanmiddag die maar snel weer terug plaatsen.
 
Re: Moosie's 6R en tevens nieuw hier.

@Maik, oja, dat is een verhaal apart van die rode remklauwen.
Het ergste wilde dat vieze en ranzige witte vlekken (door zout op de weg?) de remklauwen lelijk van werden. Niet echt de intensie geweest om ze rood te kleuren.

Ik hou de meetings in de gaten want lijkt mij ook leuk om een keer hieraan deel te nemen.

Oja, heeft een af fabriek sport onderstel en carbonlook zijspiegels.

Verder wil ik toch die mooie koplampen met led verlichting en het dak glossy zwart beplakken, weet alleen niet of er aanpassingen komen bij kijken voor de koplampen en er speciale plak plastic voor het dak gebruikt moet worden.
 
Re: Moosie's 6R en tevens nieuw hier.

welkom op het forum

je polo ziet er goed uit en de aanpassingen lijken me dat hij er straks nog beter uit ziet

groeten ger
 
Re: Moosie's 6R en tevens nieuw hier.

Iemand enig idee of plak plastic voor reklame doeleinden geschikt is voor wrappen en kan ik zonder enige problemen de Xenon met DRL aansluiten op mijn polo?
Ik heb het eea hier gelezen, maar kan niet gauw achterkomen welk draadje dat is.
 
Re: Moosie's 6R en tevens nieuw hier.

over dat beplakken kan ik geen antwoord geven, de Xenon koplampunits is niet plug & play en gaat 2500+ kosten om het na aflevering te laten doen..
 
Re: Moosie's 6R en tevens nieuw hier.

je kunt ook langs een bedrijf gaan die DRL misschien in je koplampen kunnen inbouwen? das goedkoper dan fabriekslampen :)
misschien kun je het indezelfde stijl bouwen zoals in de GTI koplampen
 
Re: Moosie's 6R

Vandaag geprobeerd de achterbumper los te gooien maar stuitte op een "probleem" nadat ik alle torx had verwijderd.
In het midden onderin de bumper, is dat een torx schroef of een soort van plastic popnagel ding??
Zoja het laatste, kan ik boren/ wegknippen geen kwaad en eventueel met een andere schroef vervangen worden?
 
Re: Moosie's 6R

....naja,.....blijkt idd een popnagelactig iets te wezen.

Inmiddels ben ik van plan een GTI grill aan te schaffen maar dan met een andere logo oid erop, ik denk aan TSI.
Verder een verlagings setje (heeft sport onderstel, maar niet echt tevreden) 25/35 ?? zal deze lukken want ik heb 18'ers eronder....of moet ik eerder rekening houden met het sport onderstel?

Vandaag ook wat wrap matriaal gescored, dus ga ik het dak deels beplakken ipv helemaal ivm met het demonteren van de antenne.

Wat denken jullie mbt tot de veren en about winkels voor de grill?.. Big Grin Big Grin
 
Re: Moosie's 6R

Waarom zou 25-30 teveel zijn met 18" wielen ???
Het is niet omdat je 18" wielen hebt dat het plotseling niet meer zou gaan hoor.
Hoe groter je velg hoe minder rubber je zal hebben, maar je wiel blijft exact even groot als het Oem wiel.

Ikzelf heb H&R 25-40 veren laat plaatsen op mijn polo die al het sportonderstel had.
Wat dus eigelijk betekende dat hij maar 10-25 zakte tov van af fabriek.
Persoonlijk vind ik dat het mooiste want als je nog lager gaat (bv. de 35-55 set van H&R)
dan zitten je wielen in je wielkast wat ik helemaal niet mooi vind.
En dan kan je eigelijk beter een schroefset kopen ipv enkel veren.

ps: mooi resultaat met dat wrappen, is goed gelukt zo te zien. :mrgreen:
 
Re: Moosie's 6R

...goed, komende week even een kijkje nemen in wat winkels en zien wat de verkopers daar mij kunnen aanraden qua spullen naar mijn gewenste verlaging.
De banden in de wielkasten verborgen is ook niet mijn ding. Het is nl zo dat ik geen evenwijdige opening tussen band en wielkastrand wil en dat is nu wel het geval bij mij.

Fotos komen nog, want heb gewrapped in mn uppie en een GSM bij de hand.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!