monteur gezocht

goede morgen ik ben opzoek naar een monteur die de onderdelen die ik zelf heb aangeschaft erop en er in te zetten vervangen het gaat om de lucht filter interieur filter benzine filter olie filter bougie s ik kom zelf uit den bosch ik hoor graag van jullie mvg wwk
 
Volkswagen  polo 9N3  1.4 80pk 
olie heb ik ook al binnen maar was het vergeten erbij te zetten heb alles van man filter bougie s van ngk en olie van volkswagen zelf 5w-30
 
Volkswagen  polo 9N3  1.4 80pk 
Ga is een rondje rijden over een industrie terrein. Zijn zat kleine garages die je willen helpen. Succes. Maar stel je zelf ff voor wie je bent wat voor auto je hebt. Wij delen onze passie hulp ect. Houden van fotos van onze leden! Succes
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en HoMi
In het kader van; 'met de deur in huis vallen'
Wat de heren hierboven ook aangeven, er zijn zat garages die wel willen sleutelen aan je auto... je moet gewoon de juiste garage vinden.
Zou het meer zoeken in de richting van kleinere garages.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
Of, als je kostenbesparend wilt zijn en geen twee linkerhanden hebt, gewoon even wat filmpjes op YouTube opzoeken. Het is niet heel lastig om te doen :)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!