Mods Jay’s 6R

Ziet er dik uit! Heb zelf getwijfeld tussen geel en rood. Uiteindelijk gekozen voor rood om dat ik dacht meh.. zou dat wel staan bij een zwarte gti velgo_O
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Staat mooi dat geel op donker.
Hoeveel % zijn je ramen getint 20 of 35% doorlatend?
Thanks! Twijfelde tussen rood en geel... vond geel chiquer op donkergrijs, en rood zie je al zoveel..
Ik zit nog te twijfelen tussen blauw of geel... ik vind dat geel goed staan bij jouwe!
Thanks! Welke kleur is jouw Polootje? ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Eind van de maand booskijkers en een mooie antraciet velours mattenset met gele lederen randen. :)

Verlaging moet (helaas) nog even wachten tot mei, gezien de Belastingdienst vorig jaar te weinig heeft ingehouden volgens mijn recente belastingaangifte. Had leukere dingen bedacht om met dat geld te doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Booskijkers worden gespoten, heb nieuwe matten erin gelegd en ouwe RCD310 (ofzo) er weer ingegooid. Vond de Kenwood toch niet zo mooi staan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Eindelijk gelukt de bluetooth adapter aan te sluiten. Wat een gepeuter, uiteindelijk ging er een lichtje branden boven m’n hoofd en is het gelukt. Ik raad het aan voor mensen die een nieuwe radio te duur vinden maar toch BT willen op je originele VW radio... echt een gouden oplossing.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Shibybob
Eindelijk gelukt de bluetooth adapter aan te sluiten. Wat een gepeuter, uiteindelijk ging er een lichtje branden boven m’n hoofd en is het gelukt. Ik raad het aan voor mensen die een nieuwe radio te duur vinden maar toch BT willen op je originele VW radio... echt een gouden oplossing.
leg t ff uit hoe je het uiteindelijk gedaan hebt en laat ff foto's zien voor toekomstige leden die het ook willen doen!
thnx
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!