Modeljaar 2020

Lane assist is een mooie toevoeging voor de 2020. Vond het al vreemd dat het wel op de A1 leverbaar was maar niet op de Polo, technisch dezelfde auto's. Zou het dan ook mogelijk zijn dat hij tot 60 km/u stuurt zonder dat je het stuur vast moet pakken?
waarom android auto gebruiken voor alleen muziek dan? via bluetooth verbinden is dan ook gwn handig
Met de Helix upgrade is het verschil tussen Bluetooth of Android Auto duidelijk hoorbaar. BT vlakt tonen af, AA niet.
Zit nog steeds te wachten op het moment dat ik de info van de muziek in het AID krijg, in plaats van alleen Android Auto nu.
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
Lane Assist werkt alleen boven de 60. Gedurende 20 seconden kan je dan sturen zonder je handen te gebruiken.

Voor de liefhebber alle 2020 wijzigingen:
Beats Uitvoering vervalt - TERUG ← Telefoon draadloos oplaadbaar (9ZV) Dwang naar radio ‘Composition Media’ of Executive Pakket - Achteruitrijcamera (KA1) Dwang naar radio ‘Composition Media’ of Executive Pakket - POLO (3 VAN 3) Bijrijdersstoel, in hoogte verstelbaar (PBF) Nieuwe optie € 195 Cruise Control (voor 1.0 MPI) (8T6) Inclusief stuurwiel, multifunctioneel in kunststof uitgevoerd + € 156 Automatische afstandregeling (PF2) Inclusief stuurwiel, multifunctioneel in kunststof uitgevoerd + € 156 Lane Assist incl. Side Assist (PFC) Side assist (7Y8) uitgebreid met Lane Assist, Parkeersensoren en Spiegelpakket. (Side Assist had voorheen dwang naar Parkeersensoren en Spiegelpakket) € 982 Bekleding, Leder/Art Velours (WL1) Inclusief ruitenwisservloeistofindicator + € 9 (MEER)UITVOERINGEN Style pakket (WM3) Inclusief in hoogte verstelbare bijrijderstoel en leeslampjes LED 2x voor en 2x achter + € 67 R-Line ex- en interieurpakket (WIL) Inclusief in hoogte verstelbare bijrijderstoel , inclusief lendensteunen in voorstoelen verstelbaar en leeslampjes LED 2x voor en 2x achter + € 107
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
@kgroot,

Ben ook wel erg benieuwd wanneer dit wat officiëler wordt en het configureerbaar is. Verder leest je knip+plak werk echt voor geen meter, geen idee waar een regel moet eindigen en welk bedrag waarbij hoort. Nu lijkt het alsof je voor € 982 Leder/Art Velours bekleding hebt, dat zal toch niet??
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Plakken werkt niet echt lekker inderdaad. Dit zijn prijsverhogingen dus het bedrag is huidige optie + deze meerprijzen
MY 2020 is vanaf nu te bestellen. Levertijd is al ruim het jaar over (week 6 volgend jaar). Alle auto's welke vanaf week 28 geleverd worden zijn al MY2020. Alleen in onze systemen is nog niet alles aan te klikken
 
Seat  Ibiza FR  1.8 20VT 
enig idee vanaf wanneer die in NL te bestellen is?
Ik ga onze Polo AW maar gewoon bestellen, duurt allemaal te lang en heel eerlijk gezegd wil ik dat Lane Assist helemaal niet omdat het niet is uit te schakelen:eek: en naast alle opties die wél te selecteren zijn, zelf samenstellen en vooraf niet de configurator gebruiken;), mis ik dan alleen Blind Spot Sensor.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Ik ga onze Polo AW maar gewoon bestellen, duurt allemaal te lang en heel eerlijk gezegd wil ik dat Lane Assist helemaal niet omdat het niet is uit te schakelen:eek: en naast alle opties die wél te selecteren zijn, zelf samenstellen en vooraf niet de configurator gebruiken;), mis ik dan alleen Blind Spot Sensor.
En die blind spot sensor is te retrofitten... dus dat scheelt.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Dan heb ik ook wel een vraag. Is het mogelijk om de R-Line stoelen met lendensteunen te bestellen?

Bij de dealer kon ik "Bijrijdersstoel, in hoogte verstelbaar (3L3)" (waaronder naar mijn weten ook lendensteunen vallen) namelijk niet aanvinken, de configurators bij Athlon en Alpahbet protesteren echter niet als ik dit wel doe.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Klopt het dat op het MY2020 model de DSG Flippers niet meer los geleverd kunnen worden. (Zitten enkel nog in het Style pakket).
Inzet Ext - en Interierpakket zitten de flippers ook icm DSG. maar bestel ik het Style pakket icm R-Line Exterieurpakket en de Pamplona velgen. Eerder had ik R-Line Ext- en Interieurpakket gekozen maar dan heb je geen optie om de Pamplona velgen te selecteren... :eek:
@nsg Als Style pakket kiest heb je wél stoelen met lendensteun, alleen geen R-Line print op de bekleding;)
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Inzet Ext - en Interierpakket zitten de flippers ook icm DSG. maar bestel ik het Style pakket icm R-Line Exterieurpakket en de Pamplona velgen. Eerder had ik R-Line Ext- en Interieurpakket gekozen maar dan heb je geen optie om de Pamplona velgen te selecteren... :eek:
@nsg Als Style pakket kiest heb je wél stoelen met lendensteun, alleen geen R-Line print op de bekleding;)
Configurator van volkswagen is helemaal de weg kwijtStick Out Tongue
Ik zie het hele style pakket nergens in de configurator.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG (2020) 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Inzet Ext - en Interierpakket zitten de flippers ook icm DSG. maar bestel ik het Style pakket icm R-Line Exterieurpakket en de Pamplona velgen. Eerder had ik R-Line Ext- en Interieurpakket gekozen maar dan heb je geen optie om de Pamplona velgen te selecteren... :eek:
@nsg Als Style pakket kiest heb je wél stoelen met lendensteun, alleen geen R-Line print op de bekleding;)
Maar dan heb ik geen mooi stuur??

Zojuist nog eens de configurator van VW zelf erbij gepakt en zie nu de optie "Lendensteunen in voorstoelen, verstelbaar" voor €113, deze was er naar mijn weten eerst niet en de configurator accepteert het i.cm.m R-line interieur :) Recent deelde iemand hier ook een (excel?) lijst in het Duits en ik herriner mij dat hierin ook specifiek lendensteunen i.c.m. r-line werd benoemd.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Maar dan heb ik geen mooi stuur??
Dat is ook mijn dilemma, echter ik wil graag de Pamplona Adamantium velgen en niet de Sebring (of Bonneville) en wordt het keuzes maken bij de pakketten selectie;). Overigens ik rij al een Highline AW en dat stuur is ok prima(y).
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Dat is ook mijn dilemma, echter ik wil graag de Pamplona Adamantium velgen en niet de Sebring (of Bonneville) en wordt het keuzes maken bij de pakketten selectie;). Overigens ik rij al een Highline AW en dat stuur is ok prima(y).
Klinkt alsof jij ook al een tijdje bezig bent met het configureren, haha.

Zelf had ik ook liever de Pamplona Adamantium velgen, maarr de Sebring zien er ook wel prima uit en qua kleur best wel vergelijkbaar. Bonneville vindt ik ook niks. Dus ik denk dat het een Higline Business R met 1.5 en vrijwel alle opties gaat worden. Maar door al dat gekut van VW met het 2020 model, zou het zomaar kunnen dat ik uit frustratie een Clio bestel. Ik ben het al 2 maanden aan het uitstellen......
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Klinkt alsof jij ook al een tijdje bezig bent met het configureren, haha.

Zelf had ik ook liever de Pamplona Adamantium velgen, maarr de Sebring zien er ook wel prima uit en qua kleur best wel vergelijkbaar. Bonneville vindt ik ook niks. Dus ik denk dat het een Higline Business R met 1.5 en vrijwel alle opties gaat worden. Maar door al dat gekut van VW met het 2020 model, zou het zomaar kunnen dat ik uit frustratie een Clio bestel.
Als je het via de configurator doet kan het misschien niet, maar als je met VW zelf om de tafel gaat zitten kun je alle wielen er wel onder knopen die je wil neem ik aan, er rijden er hier ook rond met de 18 inch GTI wielen op een niet GTI
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Als je het via de configurator doet kan het misschien niet, maar als je met VW zelf om de tafel gaat zitten kun je alle wielen er wel onder knopen die je wil neem ik aan, er rijden er hier ook rond met de 18 inch GTI wielen op een niet GTI

Mee eens. Ik zie hier ook regelmatig 1.0's op 18"Brescia's rondrijden.
 
Volkswagen  Polo AW R-Line  1.0 TSI DSG - Stage 1 by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!