Modeljaar 2020

Vraagje over sfeerverlichting bij de Highline, zijn dat die ene led lichtjes van de dashboard tot aan de deuren?
Is een beetje onduidelijk, op de vw site staat er sfeerverlichting in deurdecoratie en voetenruimte. Maar niets over de dashboard.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Vraagje over sfeerverlichting bij de Highline, zijn dat die ene led lichtjes van de dashboard tot aan de deuren?
Is een beetje onduidelijk, op de vw site staat er sfeerverlichting in deurdecoratie en voetenruimte. Maar niets over de dashboard.
Klopt. De sfeerverlichting is de strip over het gehele dashboard en dat loopt door in beide voorportieren. Ook de voetenruitme is verlicht. Je kan alles apart van elkaar via setup instellen qua lichtintensiteit. Ik vind het nog steeds een fijne en mooie extra sfeerbepaler in onze Polo.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: ShaRule
Klopt. De sfeerverlichting is de strip over het gehele dashboard en dat loopt door in beide voorportieren. Ook de voetenruitme is verlicht. Je kan alles apart van elkaar via setup instellen qua lichtintensiteit. Ik vind het nog steeds een fijne en mooie extra sfeerbepaler in onze Polo.

Geldt dit ook voor de Highline Business R?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Klopt. De sfeerverlichting is de strip over het gehele dashboard en dat loopt door in beide voorportieren. Ook de voetenruitme is verlicht. Je kan alles apart van elkaar via setup instellen qua lichtintensiteit. Ik vind het nog steeds een fijne en mooie extra sfeerbepaler in onze Polo.

Staat inderdaad erg mooi.

Stoor me alleen aan de verlichting in het vakje onderin de middenconsole, deze is niet apart instelbaar. Bij mij ligt het vol met rommeltjes en dat is zo wel erg zichtbaar.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI DSG Highline 
Staat inderdaad erg mooi.

Stoor me alleen aan de verlichting in het vakje onderin de middenconsole, deze is niet apart instelbaar. Bij mij ligt het vol met rommeltjes en dat is zo wel erg zichtbaar.
Tja, ik zie daarin n reden om eens op te ruimen en je rommeltjes weg te gooien? Stick Out Tongue OF om het ergens anders in te stoppen.......je armsteun bijvoorbeeld? ;)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Het moet niet gekker worden met Volkswagen online. Ik keek per toeval of er nog een navigatie update was, krijg ik bij de Polo o.a. de optie om te selecteren uit model 2017 en 2019. Nooit eerder gehad. Klik je op 2019 dan staat ineens de Discover Pro ertussen o_O. Leuk want die toont de Navi-kaart op beide schermen (mits je ook active info display hebt) maar minder omdat de twee fijne draaiknoppen verdwenen zijn.

Concreet; wie weet hier al meer van? Met enig logica zou je verwachten dat je dan ook in de prijslijst/configurator een keuze optie moet hebben voor één van beide mediasystemen...

Knipsel discover pro.PNGKnipsel discover-serie.PNG
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!