Modeljaar 2020

Zelf had ik ook liever de Pamplona Adamantium velgen, maarr de Sebring zien er ook wel prima uit en qua kleur best wel vergelijkbaar. Bonneville vindt ik ook niks.
Ik had zelf de indruk dat Sebring zilver of zwart was vandaar de keuze voorkeur voor Pamplona. Vooral vanuit de prijslijst samenstellen en niet via configurator. En inderdaad ben ik al heel lang bezig met configureren (en met onderhandelen voor een goede inruil van mijn huidige Polo). Hoe dan ook, ik word er wel moe van mbt MJ2020 (en ook levertijd nu van maart 2020) maar uiteindelijk nog niet concreet de neiging gehad te switchen naar een Clio.
@kgroot Klopt mbt de velgen apart, alles kan maar dan zijn de meerprijzen niet rond de €200-€500 en dat hou ik toch liever wel zoBig Grin.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Dan heb ik ook wel een vraag. Is het mogelijk om de R-Line stoelen met lendensteunen te bestellen?

Bij de dealer kon ik "Bijrijdersstoel, in hoogte verstelbaar (3L3)" (waaronder naar mijn weten ook lendensteunen vallen) namelijk niet aanvinken, de configurators bij Athlon en Alpahbet protesteren echter niet als ik dit wel doe.
Inmiddels 1,5 week mijn Polo in bezit en kom er net achter dat er lendensteunen op zitten!

Zo te zien dus standaard met R-line interieur :)
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Alleen staat het mbt R-Line natuurlijk weer niet vermeld in de prijslijst ;)
Overigens in het door mij bestelde Style-pakket worden lendensteunen ook geleverd.
Staat idd niet gedocumenteerd. Ik had eerst het Style pakket aangevinkt bij het bestellen (kon in de configurator van Athlon en Alphabet) maar mijn bestelling werd daardoor geweigerd, want niet leverbaar i.c.m. R-line interieur.

De dealer, Pon aan de telefoon en via de mail reageerden dat lendensteunen simpelweg niet mogelijk zijn met R-line stoelen. Dus toen met tegenzin zonder besteld, dus het verbaast mij dat het er nu toch op zit.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!