Mistlampen 9N3

Dag mede polorijders,

Ik heb net een complete set honingraat grilles besteld.
Ofwel wat ze compleet noemen, er zitten geen mistlampen bij.
Ik wil deze dus bestellen maar heb er nog twijfels over welke.
Origineel heb ik geen mistlampen en moet dus van alles erbij hebben:
http://mistlampen.nl/producten/vw-polo-9n3-2005-2009-compleet-mistlampset.html

op dit setje kwam ik dus uit. Iemand ervaring mee met inbouw etc?
Ook zat ik eraan te denken om LED erin te doen. Ik weet dat dit HB4 fitting is maar weet niet goed wel type led ik wil nemen.
Iemand daar wellicht ervaring mee?
Graag ook eventuele tips/trics/ideeën noem maar op :mrgreen:

Met vriendelijke groet,

Davina
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Dag mede polorijders,

Ik heb net een complete set honingraat grilles besteld.
Ofwel wat ze compleet noemen, er zitten geen mistlampen bij.
Ik wil deze dus bestellen maar heb er nog twijfels over welke.
Origineel heb ik geen mistlampen en moet dus van alles erbij hebben:
http://mistlampen.nl/producten/vw-polo-9n3-2005-2009-compleet-mistlampset.html

op dit setje kwam ik dus uit. Iemand ervaring mee met inbouw etc?
Ook zat ik eraan te denken om LED erin te doen. Ik weet dat dit HB4 fitting is maar weet niet goed wel type led ik wil nemen.
Iemand daar wellicht ervaring mee?
Graag ook eventuele tips/trics/ideeën noem maar op :mrgreen:

Met vriendelijke groet,

Davina
Wat betreft LED mistlampen, die staan zeer mooi. Echter raad ik je LED SMD lampen zoals deze niet aan
DW%20LH11.jpg

Lichtopbrengst is weliswaar mooi en goed, maar de kwaliteit is bedroevend. Deze lampen kunnen de hitte niet aan en smelten los.
Ik heb binnen 4 maanden 2 sets er door heen gejaagd (1x garantie).

Je kan eventueel kiezen voor "Xenon look" HB4 lampen van GP Thunder of Simoni Racing. Ik heb zelf HB4 lampen van Osram "Coolblue" 4200K maar deze vind ik achter toch nog iets te "geel". Wellicht dat 7000K van een ander merk een mooier resultaat geeft.

Je kan ook voor de OEM variant gaan van de Skoda Fabia: http://www.superskoda.com/Skoda/OCT...ED-fogdaylight-set-from-the-Fabia-II-RS-model deze hebben andere soort LEDS, dus geen HB4.
 
Om het kort te houden, ik zit in de elektronica, ik weet welke leds ik moet hebben maar vroeg me af of er mensen ervaring hadden met een bepaald type.
De mistlampen vind ik ook duur, maar heb nu eenmaal complete set honingraat (gti) grillen besteld en volgens mij zijn er geen kapjes voor? Ik heb namelijk ook led & xenon in de koplamp vandaar... (Zie foto):mrgreen:
 

Bijlagen

  • IMG_7893.JPG
    IMG_7893.JPG
    953 KB · Weergaven: 18
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!