Mistlamp en dagrijverlichting unit

Peppergrey

Bekend lid
885
334
83
In de polo zit bij mij alleen een mistlamp unit zonder dagrijverlichting.o_O
Ik wil dagrijverlichting erin hebben, hiervoor heb ik andere units nodig en een aansluitset.

Vroeg me af of iemand dit al eens eerder heb gedaan, want ik weet niet precies hoe ik de bekabeling moet gaan aanleggen..
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Volgens mij heb ik geen BCM, want start en stop heb ik niet. Dus dan word het optie 2, maar hoe gaat de kabel van de zekeringenkast naar de DRL? Misschien een hele domme vraag, maar ik heb echt geen idee hoe die bekabeling loopt..
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Dan bedoel je het gaatje achter het kapje van de opener van je motorkap, linksonder bij de bestuurderszijde?

Dus, via de lichtschakelaar naar de zekeringenkast. Van de zekeringenkast gaat er een kabel naar de units.
Dat klinkt niet heel lastig..


Heb ik aan dit setje genoeg of missen hier nog onderdelen?
upload_2016-5-30_15-22-33.png
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
juist, dat gaatje.
inderdaad, lichtschakelaar - zekeringskast - zekering - DRL links en DRL rechts.
dat kabelsetje lijkt me niet goed. Die lijkt me voor mistlampen dan wel bochtenverlichting + mistlampen.
de DRLs hebben deze stekker:
s-l300.jpg

1J0973722
 
Hmmm.. idd, scherp!

Ze verkopen in ieder geval complete kabelsets, dus ik kan ook een kabelset daar vandaan scoren en via een BM-parts bijvoorbeeld die units halen. Zag dat OEM units voor 40 euro ps staan.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!