Mistlamp en dagrijverlichting unit van mijn auto gestolen

Vanmorgen kreeg ik 2 meldingen in het scherm van mijn Polo.
Controleer dagrijverlichting links en rechts.
Bij nader onderzoek bleken ze beide gestolen.
Niet netjes eruit gehaald en de kabels doorgeknipt.
Gelukkig ben ik Allrisk verzekerd zonder eigen risico.IMG_20201125_145351.jpg
Triest volk :cry::cry::cry:
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 90pk 
dat kabelknippen is ook echt een nare streek, het is niet alsof je een tijdswinst behaalt van 10 minuten ofzo.....
Klopt helemaal, ik heb ze zelf ook wel eens gerepareerd. Voor je het weet ben je weer een uur verder met netjes solderen, stekkers knijpen etc.
Dit is zo 500 euro schade voor lampenunits die tweedehands nog geen 100 euro waard zijn.
 
  • Grrr
Waarderingen: TolgaE
Als je erover nadenkt, zijn dat net de onderdelen die eigenlijk heel makkelijk te jatten zijn, zonder breek en sloopwerk...
Gelukkig goed verzekerd, maar toch een hoop gedoe en geregel en waarschijnlijk een paar dagen zonder de units rijden.
Dat ze met hun poten van je spullen afblijven..!:mad:
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!