Mistlamp covers Polo 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens andere mistlampcovers mogen deze twee weg!

Alle ophangpuntjes zijn in orde, niet krom/afgebroken.

Prijsje omdat het moet 20€ of een net bod!

Foto's
826ee09f31ec6e62f8e84a3d4f52cbcc.jpg
c36ec2ece9b3508e7943d2749bc751ec.jpg
9f454723028b847651f9a4d70dfc8bb7.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Ik heb toendertijd een highline ondergrill gekocht, hier zaten ook covers bij. Het lijkt (misschien heb ik het mis) of de covers van de highline meer naar de zwart kant neigen.

Oke, dat zou kunnen inderdaad. Ik wou misschien een setje hoogglans zwart spuiten en erin zetten. Staat misschien wel mooi ipv dat plastic :)
 
VW  Polo 6R  1.4 86pk 
Ik ben op zoek naar 1 kapje, als je voor de auto staat het linker kapje. Of verkoop je ze alleen beide? Kleur is zwart/grijs?
Heb je ze nog? Als het goed is heeft die de volgende code erin staan 6R0 853 666D 9B9
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Ik ben op zoek naar 1 kapje, als je voor de auto staat het linker kapje. Of verkoop je ze alleen beide? Kleur is zwart/grijs?
Heb je ze nog? Als het goed is heeft die de volgende code erin staan 6R0 853 666D 9B9
Heb ze nog, maar gaan alleen per twee weg. Kleurcode moet ik ff na kijken!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!