Showroom Mijn VW polo 1.4TDI

De eerste auto waar ik ooit in heb gereden was een VW polo 1.2TDI (zie foto witte polo). Ook is dit de eerste auto ooit waarmee ik op het circuit ben geweest (hele toepasselijke auto voor Zandvoort :laughing:)IMG_4386.JPG
Sinds die keer is mijn droom eerste auto altijd een polo geweest.

Sinds dit jaar is dat dan eindelijk ook zo!!!

Dit is mijn Volkswagen polo 1.4tdi.
Ik heb een diesel omdat ik toch 20.000 tot 30.000 km op jaarbasis maak. Ook vind ik een diesel fijn rijden!

Tot nu toe gedaan:
  • Stage 1 tune van 75PK naar 115PK
  • Installeren Subwoofer met professioneel filter (zodat het ook aan te horen is ;))
    • Voorste speakers aansluiten op versterker, zodat deze meer "power" hebben en ook beter klinken
  • Nieuwe bandjes (Vredestein quatrac 5)
  • OBDII tweaks
    • Geluid bij unlock/lock met alarm
    • lap timer in midden-display bij de klokken
    • Ander startup logo op het infotainment (Is nu in plaats van bluemotion nu R)
Nu wil ik met de OBDII nog needle sweep activeren, heb dit geprobeerd maar nog geen succes. Ook wil ik CH / LH lichten, wat heel lastig schijnt te zijn.
Er is een manier om CH / LH lichten te "simuleren" maar daar zitten ook weer nadelen aan dus tips zijn zeker welkom!
Overigens zijn andere leuke OBD tips and tricks ook welkom!
IMG_20200703_085638.jpgIMG_20200904_082447.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel en Wmike
Welkom! Mooie polo man.

Ik snap alleen iets niet, je hebt inderdaad een 6c met een 6c motorisering, maar voor de rest is alles wat ik aan je auto zie 6r. Je voorbumper, je koplampen, je grille, je achterbumper. Voor het eerst dat ik een 6c in een 6r jasje zie.

Veel leesplezier op dit forum
 
Polo  6c  Verkocht 
Welkom! Mooie polo man.

Ik snap alleen iets niet, je hebt inderdaad een 6c met een 6c motorisering, maar voor de rest is alles wat ik aan je auto zie 6r. Je voorbumper, je koplampen, je grille, je achterbumper. Voor het eerst dat ik een 6c in een 6r jasje zie.

Veel leesplezier op dit forum
Dit is iets wat ik ook niet begrijp hahaha. In de periode eind 2014 begin 2015 zijn er meerdere 6r/6c combi's gemaakt zoals de mijne (ik ken er 1 of 2 die dit ook hebben). Het grappige is ook dat op mijn kentekenbewijs staat 6R, maar alle data van de auto inderdaad wijst op 6C. Ben benieuwd of er iemand is die toevallig wel weet waarom dit is?
 
Dit is iets wat ik ook niet begrijp hahaha. In de periode eind 2014 begin 2015 zijn er meerdere 6r/6c combi's gemaakt zoals de mijne (ik ken er 1 of 2 die dit ook hebben). Het grappige is ook dat op mijn kentekenbewijs staat 6R, maar alle data van de auto inderdaad wijst op 6C. Ben benieuwd of er iemand is die toevallig wel weet waarom dit is?
6r staat op de RDW website en je kentekenpas bij elke polo 6c, bij mij ook. Ik heb in principe dezelfde auto als jij hebt alleen wel alles rondom 6c. Apart. Maar het staat hem goed hoor! Mooie auto, en fijne motor (vind ik zelf)
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Jurre_N
Mooie wagen Welkom!

Ik had ook een bluemotion wel een 1.0 maar de zelfde kleur.. Zag er laats eentje rijden in gti uitvoering met de zelfde kleur als jou moet zeggen dat ik dat toch wel gaaf vind!

het blijft mooi
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 turbo 192 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Schil
Waren de 6c bumpers niet een extra optie? Of iets in die richting? Er zijn 6c's uit 2015 met 6c bumpers en 6c's uit 2016 met 6r bumpers. Heel apart. Lijkt mij als je een "facelift" maakt dat je hem ook een "facelift" geeft haha
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!