Mijn polo .:r18
Mijn polo .:r18

Showroom Mijn polo .:r18

Hierbij een paar pic's van mijn monster.
Rij jij nou rond met de standaard turbo (is dat nou een K03s of K03?) of heb jij een andere?
Heb nu met alleen software 209pk/316nm maar vraag me af of er nog meer ruimte in de turbo zit... :)
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Rij jij nou rond met de standaard turbo (is dat nou een K03s of K03?) of heb jij een andere?
Heb nu met alleen software 209pk/316nm maar vraag me af of er nog meer ruimte in de turbo zit... :)
standaard zit de k03S er op , bij mij draait de turbo op ongeveer 1,4 tot 1,6 bar wat ook het absolute max van de turbo is , wanneer je dit telkens gebruikt zul je de turbo om zeep helpen :( dus met respect behandelen :rolleyes: bij mij komt het vermogen 236pk/435nm hoofdzakelijk uit een goede op maat geschreven chip en 102 octaan brandstof (aral) en natuurlijk de intercooler , wat ik bij meerdere mensen hoor is dat een goede chipper meer op het koppel chipt dan op de PK's want het koppel is uiteindelijk het gene wat je voelt;)
 
Kijk dat is verhelderend! bedankt
Qua pk`s verschilt het niet heel veel maar jij hebt echt een bak meer koppel, en inderdaad dat voel je!
Goed om te weten dat er nog wel ruimte is, zit de bottleneck voor wat meer vermogen (voor mij) nu in de intercooler / complete uitlaatlijn? Heb echt geen idee waar ik eventueel moet beginnen...
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!