Mijn Polo 6R Bluemotion

Hoi iedereen, Sinds 3 weken Ben ik eigenaar van deze Polo 1.2tdi bluemotion,
ik heb al het nodige aangepast waaronder:
  • Interieur:
    Led interieurverlichting
    Exterieur:
    alles verandert naar led inclusief h4 bi led in de koplampen achteruitrijcamera en een Gti grill geplaatst.
    Multimedia:
    Dynavin N6 Kicker L7 Woofer Kicker ZX1500.1 monoblock Crunch GTX 4600 4 kanaals
    Onderstel:
    Monroe Reflex
    Banden & velgen:
    17 Inch Gti Detroit Pirelli P Zero Nero banden

    in de toekomst wil ik waarschijnlijk nog een schroefset plaatsen en een automatische lichtsensor zodat ik coming en leaving home kan activeren. voor de rest is mijn polo redelijk rijk uitgerust met oa stuurwielbediening 4x electrische ramen alarmsysteem originele armsteun en nog wat kleine extra opties.
20150726_123503.jpg 20150726_123547.jpg 20150726_123640.jpg
 
Laatst bewerkt:
-  Sirt  Kowed 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
welkom...
mooie auto en inderdaad de velgen staan hem goed.
hoe bevalt de H4 led?
dankjewel ! de h4 bi led bevalt uitstekend, het geeft echt een mooi lichtbeeld ik heb in mijn vorige auto's altijd of h7r of h7 6000k aftermarket xenon gehad maar dit oogt toch een stuk beter ! het lijkt gewoon of de auto originele led koplampen het geeft ook veel meer licht dan de originele haloogen verlichting (ook meer dan mijn vorige auto's met aftermarket xenon deden)
 
-  Sirt  Kowed 
bedankt iedereen voor het warme welkom ;)

ik zal van het weekend is foto's posten van mijn voorkant met gti grill
ik heb schijnbaar een of andere zelfbouw gti grill hij is in iedergeval anders dan de originele, ik ben benieuwd of iemand hem ooit eerder gezien heeft hij staat in iedergeval erg mooi !
 
-  Sirt  Kowed 
Welkom,

Mooie auto met mooie opties..

Wat voor H4 bi LED heb je gebruikt? : zie de link: http://dynamiccarparts.nl/led-xenon...l-in-one-led-xenon-6000lm-80w-set-detail.html

Btw, de BM is niet zo slow hoor, zoals je nickname [emoji14]

haha het is maar net wat je gewend bent mijn vorige auto had een 1.9cdti motor gechipt naar 214PK 428nm zonder speedlimiter, dus vandaar gaat het nu toch allemaal wel een beetje in slowmotion voor mijn gevoel maargoed de polo is natuurlijk wel een stuk zuiniger en goedkoper in de belasting etc ;)
 
-  Sirt  Kowed 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!