Mijn flashrode Polo GTI 6R

Nog een paar weekjes en dan wordt hij ingeruild... :-(
Gemengde gevoelens aangezien ik er toch heel veel plezier mee heb gehad!
Ik denk niet dat ik op korte termijn een auto weer zal krijgen welke zo snel is met "stoplichtsprintjes" of tussenacceleraties, dus ik zal er met weemoed aan terugdenken...

Jammer dat je de Polo verkoopt. Je hebt zeker genoeg stoplichtsprintjes gedaan bij de KFC Stick Out Tongue.
 
Hmm.. Jammer! :(
Moet ik m'n ogen open gaan houden voor een grijze a3 Stick Out Tongue
Zo'n rode GTI was altjd wel makkelijk te spotten :lol:

Haha ja klopt.
Overigens is de kleur veranderd naar pareleffect Phantomzwart, omdat ik er zwarte rotorvelgen onder zal krijgen. Dat lijkt me dan toch een net wat mooiere combinatie.
Desalniettemin zul je deze combinatie dan ook wel spotten in de buurt van Dr. van der Sluisstraat :)
 
Holy shit wat een dikke Audi A3...daar ga je zeker heel veel plezier mee krijgen haha
denk dat het ook wel snel zal gaan hoor ;) zo erg zou ik het niet vinden om me Polo in te ruilen voor een wat grotere A3 Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!