Mijn flashrode Polo GTI 6R















De Polo is uitgerust met de volgende opties:
- Executive plus
- Advance (Xenon & Panorama)
- Multif. stuur
- Parc Distance Control
- Detroit velgen
- 35% getinte ruiten achter
- Licht & zicht
- Climate Control (= standaard op model 2012)
 
Kijk... en juist om dit soort mooie dingen baal ik dus dat ik ben verhuist naar groningen :lol:
khad 'm graag een keer hier in de buurt gespot Big Grin (hengelo, haaksbergen, die omstreken dan wel eh Stick Out Tongue )
maar veel plezier met je wagen! hij is echt suuuuuuper dik!!! Big Grin Big Grin Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Dank jullie voor de reacties.

Voor wat betreft de kleur: De kleuren die gekozen konden worden voor de GTI zijn beperkt tot de volgende kleuren:
- Zwart
- Wit
- Zilvergrijs
- Donkerblauw
- Rood

Tja en ik was persoonlijk aan het twijfelen tussen zwart pareleffect en flashrood en uiteindelijk toch voor flashrood gekozen aangezien deze kleur er best wel "flitsend" uitziet en daarnaast tevens niet de meest voorkomende kleur is voor de GTI. En ik heb er nu ook absloluut geen spijt van! Maar smaak blijft natuurlijk persoonlijk en is ook maar goed ook, want anders werd het wel héél erg saai op de Nederlandse wegen...
 
Na 1,5 jaar en 30.000 kilometer verder, heb ik besloten de Polo GTI te gaan inruilen voor een ietwat ruimere (gezins)auto.
Wel met pijn in mijn hart aangezien ik echt veel plezier heb gehad met de GTI, maar ik ben in de wetenschap dat ik er een mooie auto voor terugkrijg.

Ik heb een nieuwe Audi A3 Sportback (model 2013) besteld, 2.0TDI 150pk, Ambition ProLine Plus, S-line, Daytonagrijs, etc.

Mochten er mensen zijn die eventueel interesse hebben om de Polo GTI van mij over te nemen voor €22.000,- dan mag je dat laten weten.
De opties en foto's staan op de eerste pagina.
 
Goh, da's idd jammer! Maar er komt zeker een andere, mooie auto voor in de plaats. Wanneer krijg je 'm?
Alvast veel plezier met de nieuwe aanwinst en succes met de verkoop van de GTI.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!