Mijn autootje...

@Polootje
heb je al nieuwe boavista velgjes kunnen scoren Big Grin?
oh by the way ik zag je iets zeggen over overspuiten enzo? misschien worth it om toch een keer carclean forum te checken en proberen de swirls eruit te krijgen?
 
Nee joh, geen nieuwe velgen dat kost mij ff iets teveel...ik laat de velgen repareren.
En idd overspuiten, want het is mij niet zozeer om de swirls te doen, maar om de algehele staat van de lak. Om te beginnen: voorbumper is geschaafd en zit onder de steenslag, voorschermen idem dito..Rondom zitten er nog meer lakbeschadigingen.
Tis dat ik de wagen, voordat ie afgeleverd werd, heb laten restylen (niet op mijn kosten) maar rondom zaten parkeerdeuken enz.enz. Echt...de vorige eigenaar (of eigenaresse) is er totaal niet zuinig op geweest. En dat ben ik nu juist wel, misschien wel iets té... :roll:
 
@Polootje
hij heeft waarschijnlijk gewoon hard ingeparkeerd haha...elk paaltje en stoepje hoppa er gewoon overheen Big Grin is het maybe niet interessanter om gewoon nieuwe achter, voorspoiler te bestellen? hoef je ook niks te spuiten/repareren...
het is wat lastiger als die deuken in deuren zitten etc die kun je lastig vervangen, maar al die spoilers moeten lukken (wss ben je dan ook nog goedkoper uit dan volledig alles opnieuw spuiten)
 
Weer een updateje...

De voorboxen plus tweeters (standaardboxen eruit gerobd) zijn vervangen. Doorvoer door de deur?? Vergeet het maar.. :evil: Op de meeting kan mijn man degene die daar vragen over heeft duidelijkheid geven...Al met al een klus die wel ff wat uurtjes gekost heeft zaterdag...

En.....jawel ik heb e i n d e l i j k de MyPolo.nl plakplaatjes erop zitten..

De onderlipspoiler zal nog ffies motten wachten, maar zal er zeker de 24e eronder zitten...(we hebben ook nog een weekje of 3)
 
Op 8 juni komt er een update(je)....dan worden de ramen met folie getint, ook de voordeuren en uiteraard gaan die met goedkeuring (lees: geen gezeur met de pilossie) Ik denk dat ik de ramen na de B-stijl op 35% doe, niet te donker dus.
 
En vanaf vandaag zijn de raampies wat donkerder getint...Vanaf de A-stijl is het 65% lichtdoorlatend (met certificaat en géén gez...met de juutjes) Vanaf de B-stijl is het 35% lichtdoorlatend. Heb ook ff een fotootje, toen ie net weer thuis stond..



Het zonnetje stond op de auto, dus ik hoop dat het een beetje zichtbaar is... ;)
 
@dennis1506nl

Ja hoor, je ziet echt meer dan genoeg, daar ging het mij eigenlijk ook om! Het moest bij mij een tikkie donkerder worden en zeker geen limozwart (lees: Johnniebak)
 
starsky zei:
Ziet er mooi uit! Wat kost dat nog?

Thnx!
Ik heb het voor een vriendenprijsje kunnen laten doen, omdat dit al de 3e auto was met folie en wij al 2 sets wielen bij hem gehaald hebben..

Ik schat in dat het tussen de 4 en 500 euri kost vanaf de A-stijl, tuurlijk tis best een klap geld, maarrrrr...hij doet het echt supernetjes!! Ik was mijn auto een halve dag kwijt, omdat de achterruit behoorlijk veel tijd kost ivm de bolling.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!